Contabil
ASTERCON
№9035770, 23 апреля 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Dezvoltatorul imobiliar Astercon te așteaptă în echipa sa!
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Abilități analitice puternice;
• Experiență în domeniu de minim 1 an;
• Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
• Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
• Dorință de dezvoltare profesională;
• Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
• Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
• Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
• Evidența extraselor bancare;
• Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
• Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
• Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
• Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
• Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
• Arhivarea documentele financiar-contabile.
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Abilități analitice puternice;
• Experiență în domeniu de minim 1 an;
• Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
• Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
• Dorință de dezvoltare profesională;
• Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
• Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
• Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
• Evidența extraselor bancare;
• Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
• Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
• Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
• Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
• Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
• Arhivarea documentele financiar-contabile.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳