Contabil
ASTERCON
№9035770, 23 aprilie 2020
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dezvoltatorul imobiliar Astercon te așteaptă în echipa sa!
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Abilități analitice puternice;
• Experiență în domeniu de minim 1 an;
• Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
• Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
• Dorință de dezvoltare profesională;
• Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
• Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
• Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
• Evidența extraselor bancare;
• Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
• Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
• Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
• Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
• Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
• Arhivarea documentele financiar-contabile.
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Abilități analitice puternice;
• Experiență în domeniu de minim 1 an;
• Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
• Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
• Dorință de dezvoltare profesională;
• Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
• Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
• Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
• Evidența extraselor bancare;
• Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
• Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
• Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
• Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
• Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
• Arhivarea documentele financiar-contabile.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳