Casier-contabil
№7959256, 18 мая 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее-специальное
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Сменный график работы
Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate;
Incaseaza sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi, iar daca se fac totusi, din gresala, suma gresit trecuta se bareaza cu o linie si se semneaza de catre casierul care a efectuat corectura.
Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite.
Are obligatia de a permite efectuarea controlului si de a pune la dispozitia organului de control a tuturor documentelor contabile, evidentelor si a oricaror altor elemente materiale sau valorice solicitate pe care le detine, in vederea cunoasterii realitatii obiectelor si surselor impozabile sau taxabile.
Raspunde material si disciplinar pentru pagubele produse, daca prin fapta si in legatura cu munca a cauzat pagube materiale societatii.
Respecta cu strictete procedurile de lucru
Are obligatia sa raporteze in scris conducerii direct si in timp util orice nereguli pe care le observa in modul de executare a sarcinilor ce revin oricarui angajat al institutiei, indiferent de functia pe care o detine, daca din cauza acestor nereguli s-ar putea crea sau s-au creat deja prejudicii institutiei.
a).NECESITATEA UNOR APTITUDINI DEOSEBITE:
-capacitatea de organizare a muncii;
- organizare şi coordonare
- analiză şi sinteză
- control şi depistare a deficienţelor
- rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor
- excelentă comunicare orală şi scrisă
- lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia
- bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general
- capacitate de consiliere şi îndrumare
- abilităţi de mediere şi negociere
- gestionarea eficientă a resurselor alocate
- abilitatea de a lucra sistematic,
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate;
Incaseaza sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi, iar daca se fac totusi, din gresala, suma gresit trecuta se bareaza cu o linie si se semneaza de catre casierul care a efectuat corectura.
Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite.
Are obligatia de a permite efectuarea controlului si de a pune la dispozitia organului de control a tuturor documentelor contabile, evidentelor si a oricaror altor elemente materiale sau valorice solicitate pe care le detine, in vederea cunoasterii realitatii obiectelor si surselor impozabile sau taxabile.
Raspunde material si disciplinar pentru pagubele produse, daca prin fapta si in legatura cu munca a cauzat pagube materiale societatii.
Respecta cu strictete procedurile de lucru
Are obligatia sa raporteze in scris conducerii direct si in timp util orice nereguli pe care le observa in modul de executare a sarcinilor ce revin oricarui angajat al institutiei, indiferent de functia pe care o detine, daca din cauza acestor nereguli s-ar putea crea sau s-au creat deja prejudicii institutiei.
a).NECESITATEA UNOR APTITUDINI DEOSEBITE:
-capacitatea de organizare a muncii;
- organizare şi coordonare
- analiză şi sinteză
- control şi depistare a deficienţelor
- rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor
- excelentă comunicare orală şi scrisă
- lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia
- bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general
- capacitate de consiliere şi îndrumare
- abilităţi de mediere şi negociere
- gestionarea eficientă a resurselor alocate
- abilitatea de a lucra sistematic,
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
Телефон:
Контактное лицо:
Sergiu Coceban
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳