Casier-contabil

Oraș: Chișinău
Studii: Medii-speciale
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Munca in schimburi
 Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
 Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate;
 Incaseaza sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
 Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi, iar daca se fac totusi, din gresala, suma gresit trecuta se bareaza cu o linie si se semneaza de catre casierul care a efectuat corectura.
 Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
 Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite.
Are obligatia de a permite efectuarea controlului si de a pune la dispozitia organului de control a tuturor documentelor contabile, evidentelor si a oricaror altor elemente materiale sau valorice solicitate pe care le detine, in vederea cunoasterii realitatii obiectelor si surselor impozabile sau taxabile.
 Raspunde material si disciplinar pentru pagubele produse, daca prin fapta si in legatura cu munca a cauzat pagube materiale societatii.
 Respecta cu strictete procedurile de lucru
 Are obligatia sa raporteze in scris conducerii direct si in timp util orice nereguli pe care le observa in modul de executare a sarcinilor ce revin oricarui angajat al institutiei, indiferent de functia pe care o detine, daca din cauza acestor nereguli s-ar putea crea sau s-au creat deja prejudicii institutiei.
a).NECESITATEA UNOR APTITUDINI DEOSEBITE:
-capacitatea de organizare a muncii;
- organizare şi coordonare
- analiză şi sinteză
- control şi depistare a deficienţelor
- rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor
- excelentă comunicare orală şi scrisă
- lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia
- bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general
- capacitate de consiliere şi îndrumare
- abilităţi de mediere şi negociere
- gestionarea eficientă a resurselor alocate
- abilitatea de a lucra sistematic,
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
Telefon:
+373 689 02 211, +373 788 02 211, +373 22 537 237
Persoana de contact:
Sergiu Coceban
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide