Asistent contabil
Companie Media
№8011600, 12 июня 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Poziția: Asistent Contabil
Specificul Companiei: Companie Media
Cerințe față de candidați:
• Studii superioare în contabilitate și/sau domeniul financiar;
• Experiență de lucru în domeniul minim 6 luni
• Cunoștințe in domeniul evidenței contabile, legislației fiscale;
• Cunoștințe în operarea softului contabil 1C;
• Cunoașterea perfectă a limbilor română si rusă;
• Cunoștințe avansate de operare la PC : Word, Excel, Outlook;
• Responsabilitate si confidențialitate
• Dorința de a face parte dintr-o echipa profesionista si de a se dezvolta.
Responsabilități principale:
• Perfectează contractele si actele specifice;
• Organizează si prelucrează documentația contabila;
• Monitorizează termenii de achitare a serviciilor;
• Întocmește documentele primare (emite facturi fiscale, ordine de plata etc);
• Verifica decontările agenților economici;
• Menține corect și la zi a evidența contabila;
• Expediază scrisori;
• Raportează activitatea sa Directorului Departamentului;
• Participă la procesele organizatorice și îndeplinește alte însărcinări primite de la Directorul Departamentului;
• Respectă toate Politicele și Procedurile, Regulamentele și Instrucțiunile aprobate în cadrul companiei.
Oferta:
• Pachet de salarizare atractiv;
• Posibilități de dezvoltare;
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa electronică: resurseumanecompanie@gmail.com
Termenul limită de aplicare: 14.06.2019
Specificul Companiei: Companie Media
Cerințe față de candidați:
• Studii superioare în contabilitate și/sau domeniul financiar;
• Experiență de lucru în domeniul minim 6 luni
• Cunoștințe in domeniul evidenței contabile, legislației fiscale;
• Cunoștințe în operarea softului contabil 1C;
• Cunoașterea perfectă a limbilor română si rusă;
• Cunoștințe avansate de operare la PC : Word, Excel, Outlook;
• Responsabilitate si confidențialitate
• Dorința de a face parte dintr-o echipa profesionista si de a se dezvolta.
Responsabilități principale:
• Perfectează contractele si actele specifice;
• Organizează si prelucrează documentația contabila;
• Monitorizează termenii de achitare a serviciilor;
• Întocmește documentele primare (emite facturi fiscale, ordine de plata etc);
• Verifica decontările agenților economici;
• Menține corect și la zi a evidența contabila;
• Expediază scrisori;
• Raportează activitatea sa Directorului Departamentului;
• Participă la procesele organizatorice și îndeplinește alte însărcinări primite de la Directorul Departamentului;
• Respectă toate Politicele și Procedurile, Regulamentele și Instrucțiunile aprobate în cadrul companiei.
Oferta:
• Pachet de salarizare atractiv;
• Posibilități de dezvoltare;
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa electronică: resurseumanecompanie@gmail.com
Termenul limită de aplicare: 14.06.2019
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳