Asistent auditor/auditor
Professional Resurse Umane
№6005305, 10 января 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilitati :
• Revizuirea analitică a documentelor de audit.
•Pregatirea rapoartelor financiare si documentelor necesare ghidate pe opiniile de audit al companiei.
• Realizarea activității de cercetare si identificarea problemelor de contabilitate ,audit.
Să ofere recomandări pentru îmbunătățirea controlului și a eficienței în domeniul business
•Examinarea procedurilor de operare și sistemelor de control intern de contabilitate .
• Aplicarea conceptelor de evaluare a riscului.
Cerinte :
• Studii superioare în domeniul contabilitatii si audit.
• Certificare contabila sau calificare similară constituie un avantaj.
• Minim 2 ani experienta ca auditor sau contabil într-o companie multinațională (o organizație similara constituie un avantaj) .
• Cunoasterea MS Office.
• Cunoşterea limbii engleze (nivel fluent scris/ vorbit).
•Flexibilitatea de a lucra pe mai multe sarcini .
• Abilitati de priotizare a sarcinilor ,organizare, comunicare.
Beneficii:
•Salariu atractiv;
• Training-uri şi seminare profesionale;
• Expunere internaţională în cadrul unei companii renumite de audit .
• Mediu de lucru atractiv, profesionist într-o echipă modernă, dinamică şi prietenoasă.
• Revizuirea analitică a documentelor de audit.
•Pregatirea rapoartelor financiare si documentelor necesare ghidate pe opiniile de audit al companiei.
• Realizarea activității de cercetare si identificarea problemelor de contabilitate ,audit.
Să ofere recomandări pentru îmbunătățirea controlului și a eficienței în domeniul business
•Examinarea procedurilor de operare și sistemelor de control intern de contabilitate .
• Aplicarea conceptelor de evaluare a riscului.
Cerinte :
• Studii superioare în domeniul contabilitatii si audit.
• Certificare contabila sau calificare similară constituie un avantaj.
• Minim 2 ani experienta ca auditor sau contabil într-o companie multinațională (o organizație similara constituie un avantaj) .
• Cunoasterea MS Office.
• Cunoşterea limbii engleze (nivel fluent scris/ vorbit).
•Flexibilitatea de a lucra pe mai multe sarcini .
• Abilitati de priotizare a sarcinilor ,organizare, comunicare.
Beneficii:
•Salariu atractiv;
• Training-uri şi seminare profesionale;
• Expunere internaţională în cadrul unei companii renumite de audit .
• Mediu de lucru atractiv, profesionist într-o echipă modernă, dinamică şi prietenoasă.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳