Asistent auditor/auditor
Professional Resurse Umane
№6005305, 10 ianuarie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilitati :
• Revizuirea analitică a documentelor de audit.
•Pregatirea rapoartelor financiare si documentelor necesare ghidate pe opiniile de audit al companiei.
• Realizarea activității de cercetare si identificarea problemelor de contabilitate ,audit.
Să ofere recomandări pentru îmbunătățirea controlului și a eficienței în domeniul business
•Examinarea procedurilor de operare și sistemelor de control intern de contabilitate .
• Aplicarea conceptelor de evaluare a riscului.
Cerinte :
• Studii superioare în domeniul contabilitatii si audit.
• Certificare contabila sau calificare similară constituie un avantaj.
• Minim 2 ani experienta ca auditor sau contabil într-o companie multinațională (o organizație similara constituie un avantaj) .
• Cunoasterea MS Office.
• Cunoşterea limbii engleze (nivel fluent scris/ vorbit).
•Flexibilitatea de a lucra pe mai multe sarcini .
• Abilitati de priotizare a sarcinilor ,organizare, comunicare.
Beneficii:
•Salariu atractiv;
• Training-uri şi seminare profesionale;
• Expunere internaţională în cadrul unei companii renumite de audit .
• Mediu de lucru atractiv, profesionist într-o echipă modernă, dinamică şi prietenoasă.
• Revizuirea analitică a documentelor de audit.
•Pregatirea rapoartelor financiare si documentelor necesare ghidate pe opiniile de audit al companiei.
• Realizarea activității de cercetare si identificarea problemelor de contabilitate ,audit.
Să ofere recomandări pentru îmbunătățirea controlului și a eficienței în domeniul business
•Examinarea procedurilor de operare și sistemelor de control intern de contabilitate .
• Aplicarea conceptelor de evaluare a riscului.
Cerinte :
• Studii superioare în domeniul contabilitatii si audit.
• Certificare contabila sau calificare similară constituie un avantaj.
• Minim 2 ani experienta ca auditor sau contabil într-o companie multinațională (o organizație similara constituie un avantaj) .
• Cunoasterea MS Office.
• Cunoşterea limbii engleze (nivel fluent scris/ vorbit).
•Flexibilitatea de a lucra pe mai multe sarcini .
• Abilitati de priotizare a sarcinilor ,organizare, comunicare.
Beneficii:
•Salariu atractiv;
• Training-uri şi seminare profesionale;
• Expunere internaţională în cadrul unei companii renumite de audit .
• Mediu de lucru atractiv, profesionist într-o echipă modernă, dinamică şi prietenoasă.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳