Tender manager IT | Office-manager (Lucru în Romania, or. București)

DAAC digital.
Город: За границей
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 2 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Acest lucru înseamnă că:

Aveți experiență de muncă în poziția similară de 2 ani
Aveți studii superioare
Cunoașteți fluent limba engleză; cunoașterea limbii ruse este binevenită
Sunteți utilizator sigur de PC: Word, Excel
Sunteți minuțios în detalii, responsabil și organizat
Aveți abilități în colaborarea cu mai multe departamente ale companiei
Aveți capacitatea de a lucra independent și în echipă

Cu ce vă veți ocupa:

Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare și procedurile de birou
Pregătirea ofertelor comerciale și a contractelor
Organizarea angajamentelor de ordin logistic pentru ședințe și întîlniri
Procesarea cererilor primite de la clienți și partneri
Pregătirea ofertelor pentru licitații, completarea și depunerea cererii și a dosarului pentru participarea la licitații
Analiza caietului de sarcini și prezentarea ofertei tehnice în cadrul licitațiilor
Negocieri și corespondență cu organizatorii de licitații

Ce noi oferim:

Graficul de muncă Luni-Vineri, 9.00-18.00, angajare oficială cu pachet social deplin, la compania DAAC Systems Integrator Romania, locul de muncă: sediu București Sectorul 1, str. Berzei nr. 20;
Salariu motivant;
Dezvoltarea profesională.
E-mail: hr@daacsystems.ro
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть