Specialist serviciu clienti
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№2681003, 6 марта 2015
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
SPECIALIST SERVICIU CLIENTI
Compania:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
• Monitorizarea cerințelor de zi cu zi excepționale prevăzute de filiale si clientii nostri;
Cerinte de baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent ( spaniola, italiana este un avantaj);
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Creativitate, dorinta de a lucra si de a face parte dintr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul care il veti efectua;
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Comunicarea cu colegii de serviciu prin toata lume;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP50@SEARCH4STAFF.COM
Telefon de contact: 022 876 557
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
SPECIALIST SERVICIU CLIENTI
Compania:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
• Monitorizarea cerințelor de zi cu zi excepționale prevăzute de filiale si clientii nostri;
Cerinte de baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent ( spaniola, italiana este un avantaj);
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Creativitate, dorinta de a lucra si de a face parte dintr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul care il veti efectua;
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Comunicarea cu colegii de serviciu prin toata lume;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP50@SEARCH4STAFF.COM
Telefon de contact: 022 876 557
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено