Specialist în conformitate și management al riscurilor
QIWI Moldova
№14601213, 6 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Misiunea Postului:
Organizarea activității de Conformitate PCSB/FT si management riscuri
Responsabilități de bază:
Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne.
Monitorizarea procesului de conformitate si aplicarea corespunzătoare a cerințelor de reglementare si administrare a riscului de conformitate pe aspectele PCSBFT/KYC/reputational.
Gestionarea domeniului de cunoaștere a clientelei în scopul prevenirii spălării banilor si finanțării terorismului
Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
Organizarea procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
Asigurarea suportului angajaților și conducerii Societății în gestionarea riscurilor de PCSBFT /KYC/reputațional și recomandarea metodelor de prevenire și remediere a acestor riscuri;
Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul conformității, PCSBFT, KYC.
Cerinţe faţa de candidaţi:
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
Cunoașterea limbii române și engleză;
Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă
Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Colectiv tânăr si prietenos.
Oficiu modern în centrul orașului.
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
E-mail:
office@qiwi.md
Organizarea activității de Conformitate PCSB/FT si management riscuri
Responsabilități de bază:
Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne.
Monitorizarea procesului de conformitate si aplicarea corespunzătoare a cerințelor de reglementare si administrare a riscului de conformitate pe aspectele PCSBFT/KYC/reputational.
Gestionarea domeniului de cunoaștere a clientelei în scopul prevenirii spălării banilor si finanțării terorismului
Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
Organizarea procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
Asigurarea suportului angajaților și conducerii Societății în gestionarea riscurilor de PCSBFT /KYC/reputațional și recomandarea metodelor de prevenire și remediere a acestor riscuri;
Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul conformității, PCSBFT, KYC.
Cerinţe faţa de candidaţi:
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
Cunoașterea limbii române și engleză;
Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă
Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Colectiv tânăr si prietenos.
Oficiu modern în centrul orașului.
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
E-mail:
office@qiwi.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳