Specialist call centru
ÎS Centrul de Telecomunicații Speciale
№4885277, 17 марта 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe :
- Înțelegerea conceptului de sistem informațional, principiului de funcționare a unui sistem informațional;
- Capacități analitice de procese business și corelarea acestora în cadrul unui sistem informațional;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Abilități de înțelegere rapidă și corectă a problemei apărute, capacitate de reacționare rapidă în vederea soluționării acesteia;
- Experiența în domeniu minim 0.5 ani;
- Amabilitate, punctualitate, abilități de lucru în echipă.
- Înțelegerea conceptului de sistem informațional, principiului de funcționare a unui sistem informațional;
- Capacități analitice de procese business și corelarea acestora în cadrul unui sistem informațional;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Abilități de înțelegere rapidă și corectă a problemei apărute, capacitate de reacționare rapidă în vederea soluționării acesteia;
- Experiența în domeniu minim 0.5 ani;
- Amabilitate, punctualitate, abilități de lucru în echipă.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено