Specialist achiziții (România)
Город:
За границей
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilitati:
Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu furnizorii;
Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea în termen a produselor;
Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea îmbunătătirilor;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a întelege necesitatile de achizitii.
Cerinte:
Experientă în domeniul achizitiilor de pe piața internațională (scule electrice, unelte pe gaz, obiecte sanitare, aparate de uz casnic, unelte de grădinărit);
Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
Vorbitor de limba rusă;
Abilitati excelente de comunicare verbală si scrisă;
Capacitatea de a lucra în termen si de a prioritiza sarcinile;
Abilităti analitice si atentie la detalii;
Cunoștinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
Abilitati de lucru în echipă si autonomie;
Diplomatie si profesionalism în interacțiunile cu furnizorii.
Compania oferă:
Cazare;
Salariu competitiv;
Oportunitati de dezvoltare profesională;
Posiblitatea de creștere salarială.
Dacă sunteți interesat de această ofertă, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: dopomoga.staffing@gmail.com, specificând denumirea postului.
Pentru informații suplimentare, sunați la numărul de telefon: +373 782 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
Telefon: (+373) 787 08 500
Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu furnizorii;
Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea în termen a produselor;
Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea îmbunătătirilor;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a întelege necesitatile de achizitii.
Cerinte:
Experientă în domeniul achizitiilor de pe piața internațională (scule electrice, unelte pe gaz, obiecte sanitare, aparate de uz casnic, unelte de grădinărit);
Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
Vorbitor de limba rusă;
Abilitati excelente de comunicare verbală si scrisă;
Capacitatea de a lucra în termen si de a prioritiza sarcinile;
Abilităti analitice si atentie la detalii;
Cunoștinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
Abilitati de lucru în echipă si autonomie;
Diplomatie si profesionalism în interacțiunile cu furnizorii.
Compania oferă:
Cazare;
Salariu competitiv;
Oportunitati de dezvoltare profesională;
Posiblitatea de creștere salarială.
Dacă sunteți interesat de această ofertă, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: dopomoga.staffing@gmail.com, specificând denumirea postului.
Pentru informații suplimentare, sunați la numărul de telefon: +373 782 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
Telefon: (+373) 787 08 500
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳