Social Media Manager | Manager de conținut
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 15000 До 20000 MDL
График:
Полный день
experiența anterioară:
cel puțin 2-3 ani într-o poziție similară;
cunoașterea limbilor:
fluență în limbile română și rusă;
abilitățile de utilizare a rețelelor de socializare:
o cunoaștere foarte bună a principalelor platforme de social media (Instagram, Facebook, TikTok);
capacitatea de a elabora planuri de conținut și a întocmi dările de seamă privind activitatea realizată;
competențele de comunicare cu clienții:
capacitatea de a stabili și a menține relațiile cu clienții, de a înțelege nevoile și așteptările lor;
abilități de negociere, dezbatere și susținere a strategiilor și concepțiilor în fața clienților;
aptitudinile creative și abilitățile de gîndire strategică:
capacitatea de a dezvolta strategii creative și eficiente de promovare a brandurilor pe rețelele de socializare;
abilități analitice necesare pentru evaluarea rezultatelor și ajustarea strategiilor în vederea obținerii performanței;
abilitățile de organizare:
abilități de gestionare eficientă a timpului și de stabilire a priorităților;
capacitatea de a îndeplini mai multe sarcini în același timp și a reacționa rapid la schimbări;
capacitatea de a înțelege tendințele și subiectele actuale:
cunoașterea tendințelor actuale de pe rețelele de socializare și abilitatea de a le utiliza în vederea promovării diferitelor branduri;
capacitatea de a urmări schimbările în algoritmii platformelor de social media și a le implementa rapid în propria activitate;
atenția la detalii:
precizie în lucrul cu textele și imaginile, dar și în planificarea postărilor;
capacitatea de a depista și a corecta erorile înainte de postarea conținutului.
Te invităm să fii parte a echipei noastre și îți oferim un birou confortabil în centrul capitalei și un mediu de lucru plăcut și pozitiv. La noi vei găsi cele mai bune condiții pentru a lucra și a performa. Iar muncind cu dăruire te vei simți fericit nu doar datorită proiectelor pe care le-ai realizat, dar și a venitului pe care îl vei obține.
Știm bine că în viață există situații imprevizibile, de aceea tratăm cu înțelegere micile întîrzieri care se pot uneori întîmpla.
Suntem o echipă de tineri energici alături de care e ușor și plăcut să lucrezi, iar cele mai bune idei de multe ori se nasc la o pauză de cafea cu colegii. Telefon: +373 606 84 486
E-mail: contact@backstage.md
Web: https://backstage.md/
cel puțin 2-3 ani într-o poziție similară;
cunoașterea limbilor:
fluență în limbile română și rusă;
abilitățile de utilizare a rețelelor de socializare:
o cunoaștere foarte bună a principalelor platforme de social media (Instagram, Facebook, TikTok);
capacitatea de a elabora planuri de conținut și a întocmi dările de seamă privind activitatea realizată;
competențele de comunicare cu clienții:
capacitatea de a stabili și a menține relațiile cu clienții, de a înțelege nevoile și așteptările lor;
abilități de negociere, dezbatere și susținere a strategiilor și concepțiilor în fața clienților;
aptitudinile creative și abilitățile de gîndire strategică:
capacitatea de a dezvolta strategii creative și eficiente de promovare a brandurilor pe rețelele de socializare;
abilități analitice necesare pentru evaluarea rezultatelor și ajustarea strategiilor în vederea obținerii performanței;
abilitățile de organizare:
abilități de gestionare eficientă a timpului și de stabilire a priorităților;
capacitatea de a îndeplini mai multe sarcini în același timp și a reacționa rapid la schimbări;
capacitatea de a înțelege tendințele și subiectele actuale:
cunoașterea tendințelor actuale de pe rețelele de socializare și abilitatea de a le utiliza în vederea promovării diferitelor branduri;
capacitatea de a urmări schimbările în algoritmii platformelor de social media și a le implementa rapid în propria activitate;
atenția la detalii:
precizie în lucrul cu textele și imaginile, dar și în planificarea postărilor;
capacitatea de a depista și a corecta erorile înainte de postarea conținutului.
Te invităm să fii parte a echipei noastre și îți oferim un birou confortabil în centrul capitalei și un mediu de lucru plăcut și pozitiv. La noi vei găsi cele mai bune condiții pentru a lucra și a performa. Iar muncind cu dăruire te vei simți fericit nu doar datorită proiectelor pe care le-ai realizat, dar și a venitului pe care îl vei obține.
Știm bine că în viață există situații imprevizibile, de aceea tratăm cu înțelegere micile întîrzieri care se pot uneori întîmpla.
Suntem o echipă de tineri energici alături de care e ușor și plăcut să lucrezi, iar cele mai bune idei de multe ori se nasc la o pauză de cafea cu colegii. Telefon: +373 606 84 486
E-mail: contact@backstage.md
Web: https://backstage.md/
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳