Receptioner/receptionistă
ICS " PrimeCapital " SRL
№5576703, 21 сентября 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania financiară cu capital străin Prime Capital, specializată în oferirea împrumuturilor ipotecare şi pentru business, anună concurs pentru suplinirea postului vacant de Receptioner/Receptionistă
Cerințe și competențe specifice:
• studii superioare (economice, marketing, filologice sau științe ale comunicării);
• experienţă profesională (constituie un avantaj);
• abilităţi de operare PC;
• cunoașterea limbilor romană, rusa, engleză (constituie un avantaj);
• responsabilitate maximă și corectitudine;
• aptitudini organizatorice,
• persoană activa, carismatica, punctuala, energică cu aptitudini înalte de comunicare;
Responsabilităţi generale:
• întimpină, direcţioneaza vizitatorii și clientii companiei către persoanele corespunzătoare în funcţie de necesităţi, asigură acomodarea acestora în cadrul companiei;
• gestionează activitatea de front-desk a companiei;
• expediază, primeşte, sortează si /sau arhivează corespondenţa zilnică și o înregistrează în registrul intrari-ieșiri;
• oferă consultaţii telefonice şi /sau prin mail potenţialilor clienţi privind produsele Companiei;
• completează baza de date referitoare la clienții consultaţi;
• oferă suportul și asistența necesară angajaților companiei în activitațile administrative curente;
• monitorizează baza de date a polițelor de asigurare, conlucrează cu companiile de asigurări;
• menţine programe și calendare;
• concepe şi /sau redactează mesaje, materiale care susţin activităţile de informare, comunicare şi promovare şi răspunde de corectitudinea scrierii lor;
Compania oferă:
• ambianţă plăcută într-o echipă tânără şi dinamică;
• remunerare competitivă în corelație cu experiența și performanțele candidatului.
Persoanele interesate sunt învitate să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md. In tema scrisorii menționați în mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selecție a CV-urilor.
Cerințe și competențe specifice:
• studii superioare (economice, marketing, filologice sau științe ale comunicării);
• experienţă profesională (constituie un avantaj);
• abilităţi de operare PC;
• cunoașterea limbilor romană, rusa, engleză (constituie un avantaj);
• responsabilitate maximă și corectitudine;
• aptitudini organizatorice,
• persoană activa, carismatica, punctuala, energică cu aptitudini înalte de comunicare;
Responsabilităţi generale:
• întimpină, direcţioneaza vizitatorii și clientii companiei către persoanele corespunzătoare în funcţie de necesităţi, asigură acomodarea acestora în cadrul companiei;
• gestionează activitatea de front-desk a companiei;
• expediază, primeşte, sortează si /sau arhivează corespondenţa zilnică și o înregistrează în registrul intrari-ieșiri;
• oferă consultaţii telefonice şi /sau prin mail potenţialilor clienţi privind produsele Companiei;
• completează baza de date referitoare la clienții consultaţi;
• oferă suportul și asistența necesară angajaților companiei în activitațile administrative curente;
• monitorizează baza de date a polițelor de asigurare, conlucrează cu companiile de asigurări;
• menţine programe și calendare;
• concepe şi /sau redactează mesaje, materiale care susţin activităţile de informare, comunicare şi promovare şi răspunde de corectitudinea scrierii lor;
Compania oferă:
• ambianţă plăcută într-o echipă tânără şi dinamică;
• remunerare competitivă în corelație cu experiența și performanțele candidatului.
Persoanele interesate sunt învitate să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md. In tema scrisorii menționați în mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selecție a CV-urilor.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳