Operator call centru vorbitor de limba română
Taxreturn
19 мая 2025
Кишинев, Рышкановка
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui Operator Call-Centru voprbitor de română entuziasmat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Responsabilități:
Efectuarea apelurilor de ieșire, aproximativ 20 de apeluri pe zi (apeluri calde);·
Oferirea suportului informațional necesar clienților noștri în procesul de depunere a declarațiilor fiscale;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant ( parte fixă + parte variabilă);
Teambuildinguri( în țară și peste hotare) împreună cu echipa și bonus pentru prânz;
Program de lucru: luni-vineri, de la 10.00 la 19.00;(+ 2 sâmbete pe lună)
Locație: Chișinău sectorul Rîșcani;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z- achitat.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Deții tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzări;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții la telefon;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu clienții și cu colegii;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai excelente aptitudini interpersonale, capacitate de analiză și atitudine pro-activă, disponibilitate pentru a lucre și sâmbăta, rezistență la stres, răbdare, creativitate, căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru.
Dacă dorești să fii parte a echipei TaxReturn, transmite CV-ul la adresa de e-mail : taxreturn.hr@gmail.com cu subiectul "Operator Call Center".
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați .
Responsabilități:
Efectuarea apelurilor de ieșire, aproximativ 20 de apeluri pe zi (apeluri calde);·
Oferirea suportului informațional necesar clienților noștri în procesul de depunere a declarațiilor fiscale;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant ( parte fixă + parte variabilă);
Teambuildinguri( în țară și peste hotare) împreună cu echipa și bonus pentru prânz;
Program de lucru: luni-vineri, de la 10.00 la 19.00;(+ 2 sâmbete pe lună)
Locație: Chișinău sectorul Rîșcani;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z- achitat.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Deții tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzări;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții la telefon;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu clienții și cu colegii;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai excelente aptitudini interpersonale, capacitate de analiză și atitudine pro-activă, disponibilitate pentru a lucre și sâmbăta, rezistență la stres, răbdare, creativitate, căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru.
Dacă dorești să fii parte a echipei TaxReturn, transmite CV-ul la adresa de e-mail : taxreturn.hr@gmail.com cu subiectul "Operator Call Center".
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați .
Адрес:
Кишинев, Рышкановка
str. Calea Orheiului 28/1
str. Calea Orheiului 28/1
Дата актуализации:
19 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено