Office Manager
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 10000 До 12000 MDL
График:
Полный рабочий день
«eBloc» este o companie cu o vastă experiență în administrarea și deservirea cladirilor premium din Chișinău. Companie de top din Chisinau care presteaza o gama larga de servicii la complexe rezedentiale si cladiri.
Căutăm un Office Manager, tânăr și ambițios! Iată care sunt cerințele și responsabilitățile pentru funcția ta:
Grafic de lucru: luni-vineri; 08:30 - 17:00.
Responsabilități
Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
Aprovizionarea oficiului cu rechizite/consumabile;
Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice și email-urilor;
Primirea corespondenței primite;
Pregătirea documentelor care urmează să fie semnate de către șef;
Distribuirea rotației documentelor către departamentele relevante;
Controlul asupra evoluției proiectelor de actualitate în conformitate cu planul convenit;
Colectarea, prelucrarea și prezentarea informațiilor necesare pentru luarea deciziilor manageriale și comunicarea acestora către personal;
Redactarea de scrisori, rapoarte, solicitări de informații către departamentele din cadrul întreprinderii, precum și răspunsuri și oferte de preț;
Primirea de sugestii și solicitări din partea angajaților în vederea structurării acestora și supunerea lor spre analiză conducerii;
Intocmirea dosarelor și transmiterea lor la arhivă;
Organizarea evenimentelor in cadrul intreprinderii;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe
Experiența în domeniul administrativ este binevenita dar nu obligatorie;
Studii medii/superioare;
Cunoașterea avansată a limbii române, limba rusă și engleză constituie un avantaj
Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi.
Dacă ești interesat de oferta noastră, așteptam CV-ul tău la adresa de email info@ebloc.md sau să contactezi numărul de telefon 078818100.
E-mail: info@ebloc.md
Telefon: 078818100
Căutăm un Office Manager, tânăr și ambițios! Iată care sunt cerințele și responsabilitățile pentru funcția ta:
Grafic de lucru: luni-vineri; 08:30 - 17:00.
Responsabilități
Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
Aprovizionarea oficiului cu rechizite/consumabile;
Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice și email-urilor;
Primirea corespondenței primite;
Pregătirea documentelor care urmează să fie semnate de către șef;
Distribuirea rotației documentelor către departamentele relevante;
Controlul asupra evoluției proiectelor de actualitate în conformitate cu planul convenit;
Colectarea, prelucrarea și prezentarea informațiilor necesare pentru luarea deciziilor manageriale și comunicarea acestora către personal;
Redactarea de scrisori, rapoarte, solicitări de informații către departamentele din cadrul întreprinderii, precum și răspunsuri și oferte de preț;
Primirea de sugestii și solicitări din partea angajaților în vederea structurării acestora și supunerea lor spre analiză conducerii;
Intocmirea dosarelor și transmiterea lor la arhivă;
Organizarea evenimentelor in cadrul intreprinderii;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe
Experiența în domeniul administrativ este binevenita dar nu obligatorie;
Studii medii/superioare;
Cunoașterea avansată a limbii române, limba rusă și engleză constituie un avantaj
Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi.
Dacă ești interesat de oferta noastră, așteptam CV-ul tău la adresa de email info@ebloc.md sau să contactezi numărul de telefon 078818100.
E-mail: info@ebloc.md
Telefon: 078818100
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳