Office Manager | Asistent Director (600 € - 750 €)

Connect Imobil
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: От 600 До 750 EUR
График: Полный день
Responsabilități:

Întâmpinarea clientilor cu o atitudine caldă și redirecționarea lor;
Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.

Cerințe:

Exprimare fluentă în limbile română, rusă;
Experienţa de muncă va constitui un avantaj;
Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare;
Persoană dinamică, energică, responsabilă.

Oferim:

Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00.
Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.

Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”. Telefon: 078 41 55 55. E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078 41 55 55
Телефон:
+373 784 15 555
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть