Manager în domeniul resurselor umane, A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale”
Concordia Proiecte Sociale
№14785744, 1 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Căutăm Manager în domeniul resurselor umane dedicat echipei A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale” din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1, pentru suplinirea postului vacant.
Departamentul Resurse Umane este compus dintr-o echipă de patru specialiști dedicați, care au responsabilitatea de a asigura funcționarea eficientă și conformă a tuturor proceselor legate de HR. Activitatea departamentului acoperă două domenii principale: Calcularea salariilor și administrarea personalului. În cadrul departamentului activează 1 manager în domeniul resurselor umane, 2 specialiste în resurse umane și o specialistă în resurse umane, responsabilă de calcularea salariilor.
A.O.’’CONCORDIA. Proiecte Sociale’’ descoperă zi de zi oameni profesioniști, care activează împreună pentru a realiza obiectivele propuse, prin stimularea creșterii spiritului de echipă.
Responsabilități:
Gestionează activitățile Departamentului Resurse Umane;
Coordonează procesele de recrutare și integrare a noilor angajați;
Dezvoltă și implementează strategiile de retenție și motivare a angajaților;
Gestionează și soluționează conflictele de muncă;
Colaborează cu echipa de management pentru a dezvolta politici eficiente de resurse umane;
Asigură conformitatea legală în activitățile departamentului Resurse Umane, monitorizează și implementează modificările legislative relevante pentru activitatea departamentului și pentru organizație;
Dezvoltă, implementează și actualizează procedurile de HR, asigurând respectarea standardelor și a politicilor organizaționale;
Participă la ședințele de HR internațional și reprezintă departamentul pe domeniul HR la nivel național;
Identifică și implementează îmbunătățiri ale proceselor HR pentru a crește eficiența și satisfacția angajaților;
Asigură documentarea corespunzătoare a tuturor proceselor HR și monitorizează respectarea procedurilor stabilite;
Gestionează corect și echitabil cazurile de abatere disciplinară, conform legislației muncii și politicilor interne;
Participă la întocmirea Bugetului anual cu privire la remunerarea personalului;
Este responsabil/-ă de elaborarea Statelor de personal ale unității, planificarea Concediilor Anuale, ajustarea Grilei de salarizare;
Este responsabil/-ă de elaborarea și prezentarea rapoartelor statistice și financiare legate de personal și salarii;
Monitorizează și analizează datele referitoare la salarii, beneficii și fluctuația personalului;
Colaborează cu departamentul Raportări și Contabilitate în lucrul cu finanțatorii;
Asigură procesul de evaluare anuală a angajaților, conform procedurii aprobate, întocmește raportul anual de evaluare care sumează performanțele angajaților în dinamică, propune idei de îmbunătățire a procesului;
Gestionează activitățile Departamentului Voluntariat;
Dezvoltă împreună cu coordonatorul de voluntari idei de promovare a programului de voluntariat la nivel de organizație, aici: motivarea și creșterea numărului de voluntari naționali, evaluarea impactului programului de voluntariat în cadrul organizației și participă la elaborarea bugetului pentru programul de voluntariat;
Dezvoltă idei pentru voluntariatul corporativ;
Asigură suport coordonatorului de voluntari/-re în realizarea activităților.
Așteptări faţă de candidaţi:
studii superioare în Managementul Resurselor Umane, Dreptul Muncii, Psihologie sau un domeniu similar;
experiență în coordonarea proceselor de salarizare și administrare de personal minim 5 ani;
experiență în aplicarea sancțiunilor disciplinare și în documentarea completă a procesului, cu asigurarea transparenței și a conformității legale;
cunoștințe avansate în legislația muncii și managementul resurselor umane;
cunoștințe avansate legate de remunerarea personalului, beneficii și impozitare;
abilități excelente de comunicare și capacitatea de a construi relații de încredere cu angajații și conducerea;
cunoștințe privind tehnici de recrutare inovatoare pentru a atrage talente;
cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
experiență în utilizarea Microsoft Teams și Microsoft Outlook;
cunoștințe solide în modulele de HR și salarizare ale programului 1C;
abilitatea de a genera și interpreta rapoarte din 1C pentru analiza și monitorizarea datelor legate de personal și costuri salariale;
cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat.
Oferim:
Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
Bonus anual;
Asigurare medicală facultativă;
Buget personal pentru dezvoltare, participări la training-uri și conferințe specializate;
Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
Experiență în proiecte internaționale;
Mediu de lucru modern, dinamic și suportiv;
Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
Plus 1 zi de concediu suplimentar pentru fiecare 1 an lucrat în organizație;
Tichete de masă;
Birou confortabil și dotat cu birotică;
Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare.
Program de muncă deplin.
Loc de muncă: Sediul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1.
A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale" este o organizație care protejează copiii/beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecție a Copilului și Codul de Conduită, care se respectă în totalitate de către angajați.
Aplicând pentru poziția vacantă, A.O. ,,Concordia. Proiecte Sociale” în calitate de operator de date responsabil, ține să vă informeze privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal ce vă vizează, prin accesarea site-ului www.concordia.md urmând traseul: www.concordia.md/informatii/cariere/. Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.
Rugăm să transmiteți CV-ul dvs. și scrisoarea de intenție indicând POZIȚIA la care aplicați, până la data 08.11.2024, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md.
Telefon: 0 22 23 55 81.
Sediul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, mun. Chișinău
Atenție* Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești. E-mail: hr.moldova@concordia.md
Telefon: 0 22 23 55 81
Departamentul Resurse Umane este compus dintr-o echipă de patru specialiști dedicați, care au responsabilitatea de a asigura funcționarea eficientă și conformă a tuturor proceselor legate de HR. Activitatea departamentului acoperă două domenii principale: Calcularea salariilor și administrarea personalului. În cadrul departamentului activează 1 manager în domeniul resurselor umane, 2 specialiste în resurse umane și o specialistă în resurse umane, responsabilă de calcularea salariilor.
A.O.’’CONCORDIA. Proiecte Sociale’’ descoperă zi de zi oameni profesioniști, care activează împreună pentru a realiza obiectivele propuse, prin stimularea creșterii spiritului de echipă.
Responsabilități:
Gestionează activitățile Departamentului Resurse Umane;
Coordonează procesele de recrutare și integrare a noilor angajați;
Dezvoltă și implementează strategiile de retenție și motivare a angajaților;
Gestionează și soluționează conflictele de muncă;
Colaborează cu echipa de management pentru a dezvolta politici eficiente de resurse umane;
Asigură conformitatea legală în activitățile departamentului Resurse Umane, monitorizează și implementează modificările legislative relevante pentru activitatea departamentului și pentru organizație;
Dezvoltă, implementează și actualizează procedurile de HR, asigurând respectarea standardelor și a politicilor organizaționale;
Participă la ședințele de HR internațional și reprezintă departamentul pe domeniul HR la nivel național;
Identifică și implementează îmbunătățiri ale proceselor HR pentru a crește eficiența și satisfacția angajaților;
Asigură documentarea corespunzătoare a tuturor proceselor HR și monitorizează respectarea procedurilor stabilite;
Gestionează corect și echitabil cazurile de abatere disciplinară, conform legislației muncii și politicilor interne;
Participă la întocmirea Bugetului anual cu privire la remunerarea personalului;
Este responsabil/-ă de elaborarea Statelor de personal ale unității, planificarea Concediilor Anuale, ajustarea Grilei de salarizare;
Este responsabil/-ă de elaborarea și prezentarea rapoartelor statistice și financiare legate de personal și salarii;
Monitorizează și analizează datele referitoare la salarii, beneficii și fluctuația personalului;
Colaborează cu departamentul Raportări și Contabilitate în lucrul cu finanțatorii;
Asigură procesul de evaluare anuală a angajaților, conform procedurii aprobate, întocmește raportul anual de evaluare care sumează performanțele angajaților în dinamică, propune idei de îmbunătățire a procesului;
Gestionează activitățile Departamentului Voluntariat;
Dezvoltă împreună cu coordonatorul de voluntari idei de promovare a programului de voluntariat la nivel de organizație, aici: motivarea și creșterea numărului de voluntari naționali, evaluarea impactului programului de voluntariat în cadrul organizației și participă la elaborarea bugetului pentru programul de voluntariat;
Dezvoltă idei pentru voluntariatul corporativ;
Asigură suport coordonatorului de voluntari/-re în realizarea activităților.
Așteptări faţă de candidaţi:
studii superioare în Managementul Resurselor Umane, Dreptul Muncii, Psihologie sau un domeniu similar;
experiență în coordonarea proceselor de salarizare și administrare de personal minim 5 ani;
experiență în aplicarea sancțiunilor disciplinare și în documentarea completă a procesului, cu asigurarea transparenței și a conformității legale;
cunoștințe avansate în legislația muncii și managementul resurselor umane;
cunoștințe avansate legate de remunerarea personalului, beneficii și impozitare;
abilități excelente de comunicare și capacitatea de a construi relații de încredere cu angajații și conducerea;
cunoștințe privind tehnici de recrutare inovatoare pentru a atrage talente;
cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
experiență în utilizarea Microsoft Teams și Microsoft Outlook;
cunoștințe solide în modulele de HR și salarizare ale programului 1C;
abilitatea de a genera și interpreta rapoarte din 1C pentru analiza și monitorizarea datelor legate de personal și costuri salariale;
cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat.
Oferim:
Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
Bonus anual;
Asigurare medicală facultativă;
Buget personal pentru dezvoltare, participări la training-uri și conferințe specializate;
Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
Experiență în proiecte internaționale;
Mediu de lucru modern, dinamic și suportiv;
Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
Plus 1 zi de concediu suplimentar pentru fiecare 1 an lucrat în organizație;
Tichete de masă;
Birou confortabil și dotat cu birotică;
Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare.
Program de muncă deplin.
Loc de muncă: Sediul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1.
A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale" este o organizație care protejează copiii/beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecție a Copilului și Codul de Conduită, care se respectă în totalitate de către angajați.
Aplicând pentru poziția vacantă, A.O. ,,Concordia. Proiecte Sociale” în calitate de operator de date responsabil, ține să vă informeze privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal ce vă vizează, prin accesarea site-ului www.concordia.md urmând traseul: www.concordia.md/informatii/cariere/. Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.
Rugăm să transmiteți CV-ul dvs. și scrisoarea de intenție indicând POZIȚIA la care aplicați, până la data 08.11.2024, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md.
Telefon: 0 22 23 55 81.
Sediul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, mun. Chișinău
Atenție* Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești. E-mail: hr.moldova@concordia.md
Telefon: 0 22 23 55 81
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳