Inginer suport tehnic
Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
№14970720, 20 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerințe:
Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server;
Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
Capacități avansate de depănare a incidentelor;
Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
Capacități de analiză a problemei și identificare a soluției;
Posedarea limbilor română şi rusă;
Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;
Responsabilități:
Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail/service-desk;
Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori.
Elaborarea documentației tehnice;
Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum si de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local precum si a unităților de procesare inclusiv cu deplasări în sediile instituțiilor pe teritoriul țării;
Beneficii:
Schema salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri și pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Oficiul în centru;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md E-mail: hr@stisc.gov.md
Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server;
Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
Capacități avansate de depănare a incidentelor;
Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
Capacități de analiză a problemei și identificare a soluției;
Posedarea limbilor română şi rusă;
Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;
Responsabilități:
Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail/service-desk;
Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori.
Elaborarea documentației tehnice;
Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum si de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local precum si a unităților de procesare inclusiv cu deplasări în sediile instituțiilor pe teritoriul țării;
Beneficii:
Schema salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri și pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Oficiul în centru;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md E-mail: hr@stisc.gov.md
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено