Inginer calitate
ICS Lear Corporation SRL
№11236046, 1 февраля 2022
Город:
Унгены
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Profilul candidatului:
Studii superioare;
Bune abilități de comunicare, comportamnet profesional, orientare spre rezultat, organizat și să respecte deadline-urile; Cunoașterea limbii engleze la nive mediu; Cunoștine de operare la calculator (MS OFFICE – nivel avansat);
Inginerul Calitate:
Reprezintă clientul și asigură respectarea tuturor cerințelor acestuia în cadrul companiei;
Este responsabil de implementarea procesului de Asigurare a Calității;
Comunică cu clientul și asigură răspuns în urma solicitărilor parvenite de la acesta;
Monitorizează zilnic indicatorii de calitate și în caz necesar, definește acțiuni pentru îmbunătățirea acestora;
Reunește reprezentanții departamentelor Inginerie, Producere, Logistică, Resurse Umane, Mentenanță, pentru definirea acțiunilor și identificarea soluțiilor de îmbunătățire a procesului și/sau produsului, în urma reclamațiilor primite de la client;
Efectuează raportări periodice și punctuale, analize comparative, cu privire la reclamații sau alte activități desfășurate;
Respectă și contribuie la îmbunătățirea sistemului de management al calității.
Studii superioare;
Bune abilități de comunicare, comportamnet profesional, orientare spre rezultat, organizat și să respecte deadline-urile; Cunoașterea limbii engleze la nive mediu; Cunoștine de operare la calculator (MS OFFICE – nivel avansat);
Inginerul Calitate:
Reprezintă clientul și asigură respectarea tuturor cerințelor acestuia în cadrul companiei;
Este responsabil de implementarea procesului de Asigurare a Calității;
Comunică cu clientul și asigură răspuns în urma solicitărilor parvenite de la acesta;
Monitorizează zilnic indicatorii de calitate și în caz necesar, definește acțiuni pentru îmbunătățirea acestora;
Reunește reprezentanții departamentelor Inginerie, Producere, Logistică, Resurse Umane, Mentenanță, pentru definirea acțiunilor și identificarea soluțiilor de îmbunătățire a procesului și/sau produsului, în urma reclamațiilor primite de la client;
Efectuează raportări periodice și punctuale, analize comparative, cu privire la reclamații sau alte activități desfășurate;
Respectă și contribuie la îmbunătățirea sistemului de management al calității.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳