Economist șef
Centrul de Medicină Legală
№9211262, 25 мая 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Studii:studii superioare de specialitate în economie;
Experiența profesională:
deținător al diplomei de studii superioare de specialitate în economie;
cel puțin 2 ani;
Competențe:
Cunoștințe: profesionale, normative în domeniul economic, contabil, financiar, fiscal, securitate și sănătate în muncă, limba română vorbit fluent și scris.
Abilităţi practice: planificare, organizare, coordonare, lucru în echipă, utilizare a mijloacelor tehnice de calcul (calculator și accesorii) și tehnologiilor informaționale (pachetul de aplicații de procesare a textelor, tabelelor, prezentărilor, poșta electronică, internet).
Atitudini (calităţi personale): responsabilitate, respect, receptivitate față de reforme, inițiativă, tendință spre dezvoltare profesională, toleranță, empatie, echitate, aptitudini deontologice.
Scopul general al funcției: asigurarea organizării și desfășurării activității financiare-economice în conformitate cu prevederile legislației de evidenţă contabilă şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.
Funcții (sarcinile de bază ale funcției):
cunoașterea, exercitarea atribuțiilor și obligațiilor din legislația financiar-contabilă, actele
normative ale Ministerelor de resort și CML ce îi reglementează activitatea profesională;
elaborarea propunerilor și estimărilor de buget: dezagregarea, modificarea, ajustarea la necesităţile instituției și argumentarea pentru ministerele de resort;
verificarea/ perfectarea calculelor prezentate în contracte ( procurarea bunuri, prestări servicii, locațiune, etc.)
prezentarea anuală către Ministerul de resort informaţiilor ce ţine de tinerii specialiști, cu indicarea calculelor necesare, conform circularei;
analiza lunara a fondului de salariu, cu divizarea cheltuielilor pe categorie de personal;
analiza lunară a tabelelor de pontaj cu evidența registrului timpului de muncă;
analiza lunară a statelor de personal și prezentarea raportului către ministerele de resort,
perfectarea anuală și la necesitate conform formelor în vigoare listelor tarifare și a schemei de încadrare;
perfectarea rapoartelor statistice conform formelor în vigoare;
întocmirea și prezentarea rapoartelor și notelor explicative pentru darea de seama semestrială şi anuală;
perfectarea calculelor pentru propunerile de majorare a salariului efectivului, calculelor pentru catalogul de preţuri în conformitate cu legislația în vigoare;
perfectarea scrisorii pentru premierea (trimestrial) și intensitatea directorului;
calcularea și stabilirea suplimentului lunar a remunerării din contul serviciilor cu plata în limita planului de finanţare aprobat;
Experiența profesională:
deținător al diplomei de studii superioare de specialitate în economie;
cel puțin 2 ani;
Competențe:
Cunoștințe: profesionale, normative în domeniul economic, contabil, financiar, fiscal, securitate și sănătate în muncă, limba română vorbit fluent și scris.
Abilităţi practice: planificare, organizare, coordonare, lucru în echipă, utilizare a mijloacelor tehnice de calcul (calculator și accesorii) și tehnologiilor informaționale (pachetul de aplicații de procesare a textelor, tabelelor, prezentărilor, poșta electronică, internet).
Atitudini (calităţi personale): responsabilitate, respect, receptivitate față de reforme, inițiativă, tendință spre dezvoltare profesională, toleranță, empatie, echitate, aptitudini deontologice.
Scopul general al funcției: asigurarea organizării și desfășurării activității financiare-economice în conformitate cu prevederile legislației de evidenţă contabilă şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.
Funcții (sarcinile de bază ale funcției):
cunoașterea, exercitarea atribuțiilor și obligațiilor din legislația financiar-contabilă, actele
normative ale Ministerelor de resort și CML ce îi reglementează activitatea profesională;
elaborarea propunerilor și estimărilor de buget: dezagregarea, modificarea, ajustarea la necesităţile instituției și argumentarea pentru ministerele de resort;
verificarea/ perfectarea calculelor prezentate în contracte ( procurarea bunuri, prestări servicii, locațiune, etc.)
prezentarea anuală către Ministerul de resort informaţiilor ce ţine de tinerii specialiști, cu indicarea calculelor necesare, conform circularei;
analiza lunara a fondului de salariu, cu divizarea cheltuielilor pe categorie de personal;
analiza lunară a tabelelor de pontaj cu evidența registrului timpului de muncă;
analiza lunară a statelor de personal și prezentarea raportului către ministerele de resort,
perfectarea anuală și la necesitate conform formelor în vigoare listelor tarifare și a schemei de încadrare;
perfectarea rapoartelor statistice conform formelor în vigoare;
întocmirea și prezentarea rapoartelor și notelor explicative pentru darea de seama semestrială şi anuală;
perfectarea calculelor pentru propunerile de majorare a salariului efectivului, calculelor pentru catalogul de preţuri în conformitate cu legislația în vigoare;
perfectarea scrisorii pentru premierea (trimestrial) și intensitatea directorului;
calcularea și stabilirea suplimentului lunar a remunerării din contul serviciilor cu plata în limita planului de finanţare aprobat;
Телефон:
Контактное лицо:
Solovei Galina
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳