Contabil
ATIC
№8780835, 19 декабря 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
DESCRIERE JOB: Contabil/ Asistent contabil
Funcții de bază:
Contabilul va efectua o varietate de sarcini generale de asistență contabilă în departamentul de Contabilitate sub supravegherea contabilului sef.
Sarcini si responsabilitati
Obligații generale: responsabil pentru asistența in contabilitatea generală, inclusiv:
• Primirea și emiterea facturilor;
• Menținerea registrului facturilor primite și emise;
• Introducerea datelor în sistemul computerizat folosind programe computerizate definite (1C, versiunea 8);
• Pregătirea documentelor relevante pentru plată;
• Evidenta formularelor cu regim special, inclusiv anularea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea registrului activelor fixe, inclusiv casarea și pregătirea setului relevant de documente;
• Menținerea registrului materialelor, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea registrului inventarului, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea înregistrării pentru anvelopele și bateriile auto, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante (dupa caz);
• Menținerea casei de marcat (dupa caz);
• Menținerea evidenței datoriilor;
• Participarea la elaborarea de rapoarte financiare pentru manageri, donatori și instituții publice;
• Menținerea unui inventar adecvat al registrului de active a proiectului, inclusiv numerotarea, înregistrarea și raportarea;
• Alte sarcini, la solicitarea contabilului sef și a coordonatorului de proiect
Raportarea
Asistentul contabil al proiectului va raporta direct contabilului sef.
Calificări
Educație și experiență: Licență în contabilitate sau finanțe. Experiență contabilă minimă 2 ani Experiența în activitatea de contabilitate a proiectului va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluenta (inclusiv citirea, scrierea și vorbirea) în limba română / rusă. Cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj.
Aptitudini computerizate: abilitate cu Microsoft Outlook (Excel, Word și Outlook). Experiență de lucru cu sisteme de contabilitate generală.
Candidații interesați sunt bineveniți să trimită CV-urile și scrisorile de motivație în limba romana până la 20.12.2019 ora 16:00 la adresa contabil@ict.md.
Nu se vor lua în considerare CV urile primite cu întârziere.
Funcții de bază:
Contabilul va efectua o varietate de sarcini generale de asistență contabilă în departamentul de Contabilitate sub supravegherea contabilului sef.
Sarcini si responsabilitati
Obligații generale: responsabil pentru asistența in contabilitatea generală, inclusiv:
• Primirea și emiterea facturilor;
• Menținerea registrului facturilor primite și emise;
• Introducerea datelor în sistemul computerizat folosind programe computerizate definite (1C, versiunea 8);
• Pregătirea documentelor relevante pentru plată;
• Evidenta formularelor cu regim special, inclusiv anularea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea registrului activelor fixe, inclusiv casarea și pregătirea setului relevant de documente;
• Menținerea registrului materialelor, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea registrului inventarului, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
• Menținerea înregistrării pentru anvelopele și bateriile auto, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante (dupa caz);
• Menținerea casei de marcat (dupa caz);
• Menținerea evidenței datoriilor;
• Participarea la elaborarea de rapoarte financiare pentru manageri, donatori și instituții publice;
• Menținerea unui inventar adecvat al registrului de active a proiectului, inclusiv numerotarea, înregistrarea și raportarea;
• Alte sarcini, la solicitarea contabilului sef și a coordonatorului de proiect
Raportarea
Asistentul contabil al proiectului va raporta direct contabilului sef.
Calificări
Educație și experiență: Licență în contabilitate sau finanțe. Experiență contabilă minimă 2 ani Experiența în activitatea de contabilitate a proiectului va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluenta (inclusiv citirea, scrierea și vorbirea) în limba română / rusă. Cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj.
Aptitudini computerizate: abilitate cu Microsoft Outlook (Excel, Word și Outlook). Experiență de lucru cu sisteme de contabilitate generală.
Candidații interesați sunt bineveniți să trimită CV-urile și scrisorile de motivație în limba romana până la 20.12.2019 ora 16:00 la adresa contabil@ict.md.
Nu se vor lua în considerare CV urile primite cu întârziere.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳