Contabil
BitStem SRL
№6183814, 4 апреля 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Dacă iubiți exactitatea, iar cifrele și contabilitatea sunt vocația dumneavoastră vă așteptăm pentru a ocupa funcția vacantă potrivită. Avem nevoie de o persoană care pune accent pe rezultate, este sîrguincioasă, responsabilă, onestă, deșteaptă, atentă la detalii. Își îndeplinește obligațiuniel cu plăcere și în termenii stabiliți.
Descrierea postului:
Evidența și verificarea documentelor de contabilitate primară.
Evidența operațiunilor cu mijloace bănești (caserie).
Evidența operațiunilor de import a valorilor materiale și serviciilor.
Primirea, întocmirea și eliberarea facturilor fiscale, actelor de a achiziție a serviciilor.
Organizarea evidenței și a circuitului operațional cît și a celui documentar cu privire la gestionarea valorilor materiale din cadrul stocurilor companiei.(inclusiv emiterea foilor de parcurs.)
Participarea la completarea documentației și efectuarea operațiunilor necesare organizării inventarierii în cadrul companiei.
Pregătirea informației contabile necesare pentru rapoartele financiare.
Înregistrarea contractelor.
Actualizarea permanentă a cunoștințelor în domeniul actelor de reglementare în domeniul contabil.
Alte sarcini la indicația contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul contabil, economic sau financiar.
Cunoașterea SNC la nivel avansat.
Cunoștințe solide al softului de evidență contabilă 1C 8.2.
Experiență în domeniul contabil de cel puțin 5 ani în calitate de contabil sau ajutor de contabil-șef.
Cunoașterea pachetului MS Office, Excel la nivel avansat.
Acuratețe, responsabilitate, perseverență, capacitate de planificare și îndeplinire în termenii stabiliți
de către contabilul-șef.
Devotament față de companie.
Flexibilitate.
Condiții de lucru:
Mediu de lucru plăcut și ambiant.
Angajare și condiții sociale conform prevederilor legislative.
Nivelul salarizării adecvat cerințelor postului.
Program de lucru (9.00-18.00/luni-vineri).
Expediați CV-ul la adresa: myjob.moldova@gmail.com
Descrierea postului:
Evidența și verificarea documentelor de contabilitate primară.
Evidența operațiunilor cu mijloace bănești (caserie).
Evidența operațiunilor de import a valorilor materiale și serviciilor.
Primirea, întocmirea și eliberarea facturilor fiscale, actelor de a achiziție a serviciilor.
Organizarea evidenței și a circuitului operațional cît și a celui documentar cu privire la gestionarea valorilor materiale din cadrul stocurilor companiei.(inclusiv emiterea foilor de parcurs.)
Participarea la completarea documentației și efectuarea operațiunilor necesare organizării inventarierii în cadrul companiei.
Pregătirea informației contabile necesare pentru rapoartele financiare.
Înregistrarea contractelor.
Actualizarea permanentă a cunoștințelor în domeniul actelor de reglementare în domeniul contabil.
Alte sarcini la indicația contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul contabil, economic sau financiar.
Cunoașterea SNC la nivel avansat.
Cunoștințe solide al softului de evidență contabilă 1C 8.2.
Experiență în domeniul contabil de cel puțin 5 ani în calitate de contabil sau ajutor de contabil-șef.
Cunoașterea pachetului MS Office, Excel la nivel avansat.
Acuratețe, responsabilitate, perseverență, capacitate de planificare și îndeplinire în termenii stabiliți
de către contabilul-șef.
Devotament față de companie.
Flexibilitate.
Condiții de lucru:
Mediu de lucru plăcut și ambiant.
Angajare și condiții sociale conform prevederilor legislative.
Nivelul salarizării adecvat cerințelor postului.
Program de lucru (9.00-18.00/luni-vineri).
Expediați CV-ul la adresa: myjob.moldova@gmail.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳