Contabil
SRL
№5346945, 26 июля 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe față de candidați:
- studii economice superioare, obligatoriu contabilitate;
- experiența într-un post similar 2-5 ani;
- bune abilități de scriere și vorbire în limbile româna, rusa;
- cunoasterea actelor normative si a legislatiei in domeniu, obligatoriu SNC, Codul Fiscal, Codul Muncii;
- cunoștințe și abilități avansate de operare PC și de utilizare a tehnicii de birou.
Calități personale:
- bune capacități de organizare;
- disciplină şi capacități de învățare rapidă;
- atitudine binevoitoare şi rezistență la stres;
- abilitate de a lucra individual, orientare către rezultate;
- capacitate de muncă sporită;
- tinuta business si aspect placut.
Descrierea postului:
- prelucrarea si intocmirea documentatiei primare;
- pregatirea rapoartelor statistice si fiscale;
- intocmirea ordinilor de plata;
- evidenta cadrelor;
- lucrul cu debitorii/creditorii companiei;
- recepționarea și redirecționarea apelurilor, corespondenței;
- îndeplinirea sarcinilor suplimentare primite din partea administratiei.
Compania oferă:
- salariu motivant;
- program de lucru : de la 8.30 pînă la 17.30, de luni pînă vineri si simbata dupa grafic
- loc de muncă bine amenajat, situat in oficiul din centrul oraşului;
- pachet social integral.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul însoțit de o fotografie recentă la adresa electronica: protectlucru@gmail.com
CV-urile incomplete nu vor fi examinate.
Selectarea candidaților se va realiza în modul următor:
etapa 1 – concurs in baza CV-urilor;
etapa 2 – interviul;
etapa 3 – testare practica.
- studii economice superioare, obligatoriu contabilitate;
- experiența într-un post similar 2-5 ani;
- bune abilități de scriere și vorbire în limbile româna, rusa;
- cunoasterea actelor normative si a legislatiei in domeniu, obligatoriu SNC, Codul Fiscal, Codul Muncii;
- cunoștințe și abilități avansate de operare PC și de utilizare a tehnicii de birou.
Calități personale:
- bune capacități de organizare;
- disciplină şi capacități de învățare rapidă;
- atitudine binevoitoare şi rezistență la stres;
- abilitate de a lucra individual, orientare către rezultate;
- capacitate de muncă sporită;
- tinuta business si aspect placut.
Descrierea postului:
- prelucrarea si intocmirea documentatiei primare;
- pregatirea rapoartelor statistice si fiscale;
- intocmirea ordinilor de plata;
- evidenta cadrelor;
- lucrul cu debitorii/creditorii companiei;
- recepționarea și redirecționarea apelurilor, corespondenței;
- îndeplinirea sarcinilor suplimentare primite din partea administratiei.
Compania oferă:
- salariu motivant;
- program de lucru : de la 8.30 pînă la 17.30, de luni pînă vineri si simbata dupa grafic
- loc de muncă bine amenajat, situat in oficiul din centrul oraşului;
- pachet social integral.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul însoțit de o fotografie recentă la adresa electronica: protectlucru@gmail.com
CV-urile incomplete nu vor fi examinate.
Selectarea candidaților se va realiza în modul următor:
etapa 1 – concurs in baza CV-urilor;
etapa 2 – interviul;
etapa 3 – testare practica.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳