Contabil sef
Federatia Agrigultorilor din Moldova
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilități principale:
• Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
• Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
• Efectuează calcularea salariilor
• Primirea rapoartelor trimestriale de la organizațiile partenere
• Monitorizarea recomandărilor auditului financiar
• Pregătirea rapoartelor financiare pentru organizațiile donatoare
• Oferă suport organizațiilor regionale în ducerea evidenței contabile
• Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
• Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
• Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
• Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
• Execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
• Studii superioare economice sau contabile;
• Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
• Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
• Abilitați de operare PC (1C, Word, aplicația Office);
• Spirit de lucru in echipa;
• Seriozitate si responsabilitate.
• Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
• Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
• Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
•Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
•Pachet social deplin;
•Mediu de lucru plăcut.
•Programul de lucru deplin: 5/7
• Organizează evidența contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
• Întocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislației in vigoare;
• Efectuează calcularea salariilor
• Primirea rapoartelor trimestriale de la organizațiile partenere
• Monitorizarea recomandărilor auditului financiar
• Pregătirea rapoartelor financiare pentru organizațiile donatoare
• Oferă suport organizațiilor regionale în ducerea evidenței contabile
• Evidenta tuturor compartimentelor contabilității;
• Elaborarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare, procedurile interne aplicabile ale Federației și cerințele donatorilor;
• Verifică și înregistrează documentele primare (facturi clienți, deconturi, etc.)
• Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Federației.
• Execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Federației.
Experiență si calificare:
• Studii superioare economice sau contabile;
• Experiență profesională de cel puțin 2 ani (experiență în sectorul necomercial - avantaj);
• Cunoașterea legislației fiscale si a SNC;
• Abilitați de operare PC (1C, Word, aplicația Office);
• Spirit de lucru in echipa;
• Seriozitate si responsabilitate.
• Cunoașterea limbii engleze ar fi un avantaj;
• Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor
• Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare
Beneficii:
•Pachet salarial atractiv, în dependenta de capacitățile profesionale ale candidatului;
•Pachet social deplin;
•Mediu de lucru plăcut.
•Programul de lucru deplin: 5/7
Телефон:
Контактное лицо:
Cuzicov Daniela
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳