Contabil-șef
Dad Accountant SRL
№6351578, 11 июля 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania prestatoare de activități de contabilitate și consultant în domeniul fiscal DAD ACCOUNTANT SRL angajează contabili cu și fără experiență. Se oferă șansa oricărei persoane care iși dorește o cariera în domeniul economic, de la un contabil începător pînă la director financiar și nu numai. Se cere straduință și voință de a evolua profesional.
Cerințe față de candidat:
- Cunoștințe teoretice și practice în contabilitate
- Calități organizatorice, gestionarea cu 2-3 persoane
- Calități analitice
- Orientarea către client
Obligațiunile angajatului:
- Organizarea lucrului în cadrul echipei
- Dă indicații contabilului privind emiterea facturilor și verifică acuratețea acestora
- Dă indicații contabilului privind provizionarea creanțelor / verifică și urmărește corectitudinea provizionării
- Poartă discuții cu clienții și furnizorii clienților
- Verifică acuratețea casării stocurilor (lunar)
- Verifică zilnic intrările de mijloace banești pe toți clienții
- Verifică corectitudinea repartizării cheltuielilor
- Discută cu clienții privind casarea corectă a stocurilor
- Gestionează efectuarea inventarierii
- Verifică calculul salariilor și aprobă achitările lor
- Prealabil anunță clienții privind achitarea impozitelor și taxelor
- Trimestrial anunță clienții informațiile necesare impozitului pe venit
- Verifică și aprobă dările de seamă prin semnătură
- Corelează soldurile din contabilitate cu soldurile din contul contribuabilului
- Urmărește și discută cu clienții privind achitarea dividendelor
- Lunar verifică și aprobă lucrul efectuat de contabil
- Verifică lunar bilanțul contabil, veniturile și cheltuielile
- Urmărirea actualizărilor în Legislația Fiscală
-
Condiții de muncă:
- Grafic deplin de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri
- Training-uri de profil
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni
- Echipă tînără, progresivă și veselă
- Ambianță pentru a progresa și a învăța
Noi definim succesul nu doar al clienților dar și a personalului !!!
Cerințe față de candidat:
- Cunoștințe teoretice și practice în contabilitate
- Calități organizatorice, gestionarea cu 2-3 persoane
- Calități analitice
- Orientarea către client
Obligațiunile angajatului:
- Organizarea lucrului în cadrul echipei
- Dă indicații contabilului privind emiterea facturilor și verifică acuratețea acestora
- Dă indicații contabilului privind provizionarea creanțelor / verifică și urmărește corectitudinea provizionării
- Poartă discuții cu clienții și furnizorii clienților
- Verifică acuratețea casării stocurilor (lunar)
- Verifică zilnic intrările de mijloace banești pe toți clienții
- Verifică corectitudinea repartizării cheltuielilor
- Discută cu clienții privind casarea corectă a stocurilor
- Gestionează efectuarea inventarierii
- Verifică calculul salariilor și aprobă achitările lor
- Prealabil anunță clienții privind achitarea impozitelor și taxelor
- Trimestrial anunță clienții informațiile necesare impozitului pe venit
- Verifică și aprobă dările de seamă prin semnătură
- Corelează soldurile din contabilitate cu soldurile din contul contribuabilului
- Urmărește și discută cu clienții privind achitarea dividendelor
- Lunar verifică și aprobă lucrul efectuat de contabil
- Verifică lunar bilanțul contabil, veniturile și cheltuielile
- Urmărirea actualizărilor în Legislația Fiscală
-
Condiții de muncă:
- Grafic deplin de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri
- Training-uri de profil
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni
- Echipă tînără, progresivă și veselă
- Ambianță pentru a progresa și a învăța
Noi definim succesul nu doar al clienților dar și a personalului !!!
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳