Contabil-șef
”StarLab” S.R.L.
№6282632, 26 марта 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
”StarLab” este o companie inovativă și în proces de dezvoltare, care dezvoltă produse IT pentru clienți autohtoni și internaționali.
Suplinim poziția vacantă de Contabil-Șef, care va fi responsabil de organizarea și evidența activității contabile în companie și adaptarea contabilității la modificările Legislației Republicii Moldova.
Care vor fi responsabilitățile?
- Organizarea si controlul activitatii contabile in companie
- Adaptarea activității contabile în conformitate cu modificările legislației
- Introducerea documentelor primare
- Calcularea și evidența salariului
- Evidenţa mijloacelor fixe, activelor nemateriale, evidenţa formularelor de strictă evidenţă, OMVSD
- Evidenţa creanţelor şi datoriilor
- Evidenţa consumurilor şi cheltuielilor întreprinderii
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor fiscale și statistice
- Elaborarea rapoartelor manageriale
- Îmbunatatirea evidentei contabile in cadrul companiei
Ce vom aprecia?
- Cunoașterea Legislației în vigoare și a standardelor de raportare financiară
- Cunoștințe avansate și experiență în utilizarea programelor precum: MS Office (Excel), Universal Accounting, 1C
- Experiență de lucru cu sistemele ERP – va constitui un avantaj
- Experiență de lucru într-o poziție similară
- Cunoasterea actelor normative si a legislatiei in domeniul fiscal
- Cunoașterea legislației cu referire la parcul IT (va constitui un avantaj)
Ce oportunități veți avea?
- Oportunitatea de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Acces la cursuri și instruiri în domeniu;
- Salariu motivant, oficial și achitat la timp.
Dacă ești pregătit/ă pentru un avînt în carieră, vrei să te simți și să fii auzit de management, să se aprecieze realizările și să crești împreună cu echipa și compania – nu ezita!
Trimite acum CV-ul la adresa de e-mail: hr@starlab.md.
Suplinim poziția vacantă de Contabil-Șef, care va fi responsabil de organizarea și evidența activității contabile în companie și adaptarea contabilității la modificările Legislației Republicii Moldova.
Care vor fi responsabilitățile?
- Organizarea si controlul activitatii contabile in companie
- Adaptarea activității contabile în conformitate cu modificările legislației
- Introducerea documentelor primare
- Calcularea și evidența salariului
- Evidenţa mijloacelor fixe, activelor nemateriale, evidenţa formularelor de strictă evidenţă, OMVSD
- Evidenţa creanţelor şi datoriilor
- Evidenţa consumurilor şi cheltuielilor întreprinderii
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor fiscale și statistice
- Elaborarea rapoartelor manageriale
- Îmbunatatirea evidentei contabile in cadrul companiei
Ce vom aprecia?
- Cunoașterea Legislației în vigoare și a standardelor de raportare financiară
- Cunoștințe avansate și experiență în utilizarea programelor precum: MS Office (Excel), Universal Accounting, 1C
- Experiență de lucru cu sistemele ERP – va constitui un avantaj
- Experiență de lucru într-o poziție similară
- Cunoasterea actelor normative si a legislatiei in domeniul fiscal
- Cunoașterea legislației cu referire la parcul IT (va constitui un avantaj)
Ce oportunități veți avea?
- Oportunitatea de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Acces la cursuri și instruiri în domeniu;
- Salariu motivant, oficial și achitat la timp.
Dacă ești pregătit/ă pentru un avînt în carieră, vrei să te simți și să fii auzit de management, să se aprecieze realizările și să crești împreună cu echipa și compania – nu ezita!
Trimite acum CV-ul la adresa de e-mail: hr@starlab.md.
Телефон:
Контактное лицо:
Victoria
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳