Contabil operator
MediaSucces SRL
№4937061, 31 марта 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania Mediasucces SRL, distribuitor oficial al băuturilor îmbuteliate și produselor alimentare angajează contabil-operator.
Responsabilităţi:
- Recepționarea și facturarea comenzilor transmise de agenți;
- Recepționarea și facturarea comenzilor individuale pe alți clienți;
- Repartizarea comenzilor pe regiuni și formarea rutelor;
- Evidența și arhivarea facturilor anulate;
- Înregistrarea contractelor de vînzare-cumparare;
- Verificarea lunară a corectitudinii completarii facturilor fiscale conform registrului de vînzari;
- Întocmirea actelor de verificare pentru clienți;
- Evidența și perfectarea documentelor privind personalul întreprinderii (angajare, eliberare, formarea și evidența dosarelor personale, carnetelor de muncă etc);
Cerințe:
-studii superioare sau medii de specialitate;
-cunoaşterea programului de evidenţă a contabilităţii 1C;
-experienţa în domeniu constituie un avantaj;
-cunoaşterea limbilor româna, rusă;
-abilităţi de comunicare, punctualitate, responsabilitate, iniţiativă, atent la detalii, spirit de echipă, echilibru emoţional.
Candidatul va beneficia de:
-salariul decent;
-pachet social inclus;
-training de încadrare în muncă, oferit de companie;
Candidaţii interesați pot expedia CV-ul la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului.
Responsabilităţi:
- Recepționarea și facturarea comenzilor transmise de agenți;
- Recepționarea și facturarea comenzilor individuale pe alți clienți;
- Repartizarea comenzilor pe regiuni și formarea rutelor;
- Evidența și arhivarea facturilor anulate;
- Înregistrarea contractelor de vînzare-cumparare;
- Verificarea lunară a corectitudinii completarii facturilor fiscale conform registrului de vînzari;
- Întocmirea actelor de verificare pentru clienți;
- Evidența și perfectarea documentelor privind personalul întreprinderii (angajare, eliberare, formarea și evidența dosarelor personale, carnetelor de muncă etc);
Cerințe:
-studii superioare sau medii de specialitate;
-cunoaşterea programului de evidenţă a contabilităţii 1C;
-experienţa în domeniu constituie un avantaj;
-cunoaşterea limbilor româna, rusă;
-abilităţi de comunicare, punctualitate, responsabilitate, iniţiativă, atent la detalii, spirit de echipă, echilibru emoţional.
Candidatul va beneficia de:
-salariul decent;
-pachet social inclus;
-training de încadrare în muncă, oferit de companie;
Candidaţii interesați pot expedia CV-ul la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳