Contabil, asistent- finanțe publice
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic
№5313687, 17 июля 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic anunță concurs pentru suplinirea postului vacant:
Contabil, asistent- finanțe publice
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de operare PC;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Cunoașterea legislației în domeniu
Expediaţi CV-ul la adresa de e-mail: recrutare.aitt@gmail.com
Persoana de contact – Gîncu Inga, tel: 0 22 88-25-65.
Vă rugăm sa indicaţi OBLIGATORIU în subiectul e-mail-ului expediat: Poziţia (pentru care candidaţi)_Nume/Prenume. Persoanele selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!
Contabil, asistent- finanțe publice
Atribuții generale:
- organizează şi răspunde de desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a Agenției în conformitate cu dispoziţiile legale a Republicii Moldova;
- asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a documentelor statistice, fiscale, asigurări sociale şi medicale ;
- supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor;
- asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
Cerințe față de candidat:
1. Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2. Studii superioare de profil;
3. Experienţă de muncă minim 1 an, preferabil în domeniul public;
4. Aptitudini de lucru cu datele (colectarea, analiza şi interpretarea);
5. Abilităţi de comunicare şi prezentare ;
6. Abilităţi de operare PC;
7. Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
8. Cunoașterea legislației în domeniu
Expediaţi CV-ul la adresa de e-mail: recrutare.aitt@gmail.com
Persoana de contact – Gîncu Inga, tel: 0 22 88-25-65.
Vă rugăm sa indicaţi OBLIGATORIU în subiectul e-mail-ului expediat: Poziţia (pentru care candidaţi)_Nume/Prenume. Persoanele selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!
Контактное лицо:
Inga Gîncu
E-mail:
Сайт:
Факс:
022-882565
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳