Contabil/ă șef/ă
Eurolab SRL
№14661947, 4 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Centrul medical Eurolab este în căutarea unui Contabil-Șef care să asigure gestionarea optimă și eficientă a activităților financiare și contabile ale companiei. Dacă ești o persoană cu integritate profesională, rigurozitate și expertiză în domeniul financiar-contabil, te invităm să te alături echipei noastre.
Responsabilități:
- Asigura utilizarea metodelor consecvente pentru respectarea principiilor contabilității costurilor;
- Întocmirea si prezentarea rapoartelor în conformitate cu legislația în vigoare;
- Gestionarea documentelor contabile, decontări și inventarierea activelor;
- Efectuarea calculelor și transferurilor legate de impozite și taxe, salarii, precum și alte achitări;
- Pregătirea documentației necesare și asigurarea transparenței proceselor financiare;
- Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților precum și altor utilizatori ai datelor contabile;
- Ia măsuri pentru prevenirea lipsurilor și ieșirilor ilegale de numerar și active;
- Garantarea respectării legislației fiscale și contabile în toate procesele financiare ale companiei;
- Garantează confidențialitatea informațiilor despre activitatea companiei;
- Evidența controlului, gestionarea procesului de angajare, menținere, transfer și eliberarea personalului companiei conform prevederilor legale;
- Întocmirea documentației a circuitului documentar specific activității departamentului resurse umane, completarea formularelor de strictă evidență;
- Confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal ale salariaților;
- Menținerea unei bune relații cu autoritățile fiscale și alte instituții relevante.
Cerințe fata de candidat:
- Experiență anterioară într-o poziție similară de minim 5 ani;
- Cunoștințe solide în domeniul Contabil si Financiar;
- Experiența în procesul controalelor fiscale;
- Cunoașterea Standardele Naționale de Contabilitate, legislația fiscală și a legislația muncii;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Vorbitor fluent de limba română, rusă;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel, PowerPoint), 1C v8.3.
Beneficii oferite de companie:
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală într-o companie de renume;
- Atmosfera de lucru caldă și prietenoasă;
- Pachet salarial competitiv;
- Evenimente corporative;
- Grafic de munca de luni până vineri, 8 ore în zi, inclusiv pauza de masă cu durata de o oră.
Responsabilități:
- Asigura utilizarea metodelor consecvente pentru respectarea principiilor contabilității costurilor;
- Întocmirea si prezentarea rapoartelor în conformitate cu legislația în vigoare;
- Gestionarea documentelor contabile, decontări și inventarierea activelor;
- Efectuarea calculelor și transferurilor legate de impozite și taxe, salarii, precum și alte achitări;
- Pregătirea documentației necesare și asigurarea transparenței proceselor financiare;
- Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților precum și altor utilizatori ai datelor contabile;
- Ia măsuri pentru prevenirea lipsurilor și ieșirilor ilegale de numerar și active;
- Garantarea respectării legislației fiscale și contabile în toate procesele financiare ale companiei;
- Garantează confidențialitatea informațiilor despre activitatea companiei;
- Evidența controlului, gestionarea procesului de angajare, menținere, transfer și eliberarea personalului companiei conform prevederilor legale;
- Întocmirea documentației a circuitului documentar specific activității departamentului resurse umane, completarea formularelor de strictă evidență;
- Confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal ale salariaților;
- Menținerea unei bune relații cu autoritățile fiscale și alte instituții relevante.
Cerințe fata de candidat:
- Experiență anterioară într-o poziție similară de minim 5 ani;
- Cunoștințe solide în domeniul Contabil si Financiar;
- Experiența în procesul controalelor fiscale;
- Cunoașterea Standardele Naționale de Contabilitate, legislația fiscală și a legislația muncii;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Vorbitor fluent de limba română, rusă;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel, PowerPoint), 1C v8.3.
Beneficii oferite de companie:
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală într-o companie de renume;
- Atmosfera de lucru caldă și prietenoasă;
- Pachet salarial competitiv;
- Evenimente corporative;
- Grafic de munca de luni până vineri, 8 ore în zi, inclusiv pauza de masă cu durata de o oră.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳