Collection Assistant / Asistent Back Office (500€)

People Partner
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: 500 EUR
График: Полный день
Responsabilități:

Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-te de corectitudinea și precizia acestora;
Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.

Cerințe:

Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
Program de activitate de Luni pana Vineri: 11:00 - 20:00/20:30;
Atenție excelentă la detalii;
Cunoșterea limbii Române și Ruse;
Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză - nivel mediu și Italiană - la un nivel de B1.

Beneficii:

Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
Salariu 500euro/net la care se va adauga al 13-lea salariu;
Trainingul va fi asigurată de către companie;
Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
Oportunități de creștere profesională.

Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email: office@peoplepartner.md, indicând în subiectul scrisorii funcția pentru care aplicați: ,,Ticketing Executive Officer/ Agent de Turism”. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta și la numărul de telefon: +(373) 76 500 600. E-mail: office@peoplepartner.md
(+373) 76 500 600
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть