Asistent(ă) contabil(ă)
HR-Consulting
№14824163, 11 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
9 000 MDL
График:
Полный день
Cerințe:
Studii superioare în Contabilitate sau Economie;
Fluență în română și rusă (cunoașterea limbii engleze ar prezenta un avantaj);
Abilități bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C;.
Capacități excelente de organizare;
Responsabilitate, seriozitate și punctualitate;
Abilități bune de comunicare.
Ce vei face:
Introduce datele referitoare la încasări, plăți, facturi și alte documente contabile în sistemele de contabilitate ale companiei;
Verificarea exactității și integrității informațiilor înregistrate;
Întocmirea și emiterea facturilor, chitanțelor și notelor de plată;
Organizarea și arhivarea documentelor contabile și financiare, atât în format fizic, cât și electronic;
Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru a asigura exactitatea și completitudinea rapoartelor;
Asistența în pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale, TVA și alte obligații fiscale ale companiei.
Se oferă:
Salariu de la 9000 MDL (pentru perioada inițială);
Locație centrală;
Posibilități de creștere în carieră.
Dacă ești interesat, aplică acum cu codul poziției vacante (AC) pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007.
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați! E-mail: tt90@search4staff.com
069 638 007
Studii superioare în Contabilitate sau Economie;
Fluență în română și rusă (cunoașterea limbii engleze ar prezenta un avantaj);
Abilități bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C;.
Capacități excelente de organizare;
Responsabilitate, seriozitate și punctualitate;
Abilități bune de comunicare.
Ce vei face:
Introduce datele referitoare la încasări, plăți, facturi și alte documente contabile în sistemele de contabilitate ale companiei;
Verificarea exactității și integrității informațiilor înregistrate;
Întocmirea și emiterea facturilor, chitanțelor și notelor de plată;
Organizarea și arhivarea documentelor contabile și financiare, atât în format fizic, cât și electronic;
Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru a asigura exactitatea și completitudinea rapoartelor;
Asistența în pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale, TVA și alte obligații fiscale ale companiei.
Se oferă:
Salariu de la 9000 MDL (pentru perioada inițială);
Locație centrală;
Posibilități de creștere în carieră.
Dacă ești interesat, aplică acum cu codul poziției vacante (AC) pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007.
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați! E-mail: tt90@search4staff.com
069 638 007
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳