Asistent contabil
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№5042033, 3 мая 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (search4staff.com), la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant de:
Asistent contabil
Compania:
Companie internationala de IT.
Obligatiuni:
Sa asigure respectarea:
- Standardelor Nationale de Contabilitate,
- Comentariilor privind aplicarea Standardelor Nationale de Contabilitate,
- Codului privind conduita profesionala a auditorilor si contabililor,
- Regulamentelor, instructiunilor, indicatiilor metodice, si regulilor,
- Planului general de conturi contabile,
- Modelelor de documente primare, registre contabile, rapoarte financiare si a normelor metodologice de intocmire si utilizare a acestora.
Responsabilitati:
- Gestionarea fazelor de prelucrare si integrare a facturilor de achizitii/vanzari,
- Gestionarea registrelor de casa,
- Managementul veniturilor si cheltuielilor,
- Prepararea evidentei contabile de baza si a inregistrarilor aferente,
- Elaborarea rapoartelor,
- Gestionarea politicii fiscale si sociale a intreprinderii.
Cunostintele necesare:
- Universitate/Colegiu, cu studii de specializare in contabilitate,
- Cel putin 1 an de experienta,
- Software Microsoft Office (Word, Excel),
- Internet, Outlook.
Cunoasterea limbilor:
- Romana,
- Italiana sau engleza.
Competente necesare:
- Organizare, orientarea spre rezultat, planificare,
- Identificarea problemelor si rezolvarea lor prompta, schimbul de informatii si obiective, adaptabilitate.
Program:
- Luni-Vineri de la 9:00 pana la 18:00.
Candidatii interesati sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa companiei HR-Consulting (search4staff.com), email: kk40@search4staff.com, cu indicarea codului ACC.IT.
Telefon pentru detalii: +373 22 876-557; +373 60 102-909
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Asistent contabil
Compania:
Companie internationala de IT.
Obligatiuni:
Sa asigure respectarea:
- Standardelor Nationale de Contabilitate,
- Comentariilor privind aplicarea Standardelor Nationale de Contabilitate,
- Codului privind conduita profesionala a auditorilor si contabililor,
- Regulamentelor, instructiunilor, indicatiilor metodice, si regulilor,
- Planului general de conturi contabile,
- Modelelor de documente primare, registre contabile, rapoarte financiare si a normelor metodologice de intocmire si utilizare a acestora.
Responsabilitati:
- Gestionarea fazelor de prelucrare si integrare a facturilor de achizitii/vanzari,
- Gestionarea registrelor de casa,
- Managementul veniturilor si cheltuielilor,
- Prepararea evidentei contabile de baza si a inregistrarilor aferente,
- Elaborarea rapoartelor,
- Gestionarea politicii fiscale si sociale a intreprinderii.
Cunostintele necesare:
- Universitate/Colegiu, cu studii de specializare in contabilitate,
- Cel putin 1 an de experienta,
- Software Microsoft Office (Word, Excel),
- Internet, Outlook.
Cunoasterea limbilor:
- Romana,
- Italiana sau engleza.
Competente necesare:
- Organizare, orientarea spre rezultat, planificare,
- Identificarea problemelor si rezolvarea lor prompta, schimbul de informatii si obiective, adaptabilitate.
Program:
- Luni-Vineri de la 9:00 pana la 18:00.
Candidatii interesati sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa companiei HR-Consulting (search4staff.com), email: kk40@search4staff.com, cu indicarea codului ACC.IT.
Telefon pentru detalii: +373 22 876-557; +373 60 102-909
CV-urile primite vor fi analizate, iar candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Телефон:
Контактное лицо:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Сайт:
Факс:
022-876557
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳