Asistent/a Personal/a a Directorului / Manager Administrativ
20 000 леев в месяц
CGI Lab
4 апреля 2025
Кишинев, Рышкановка
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
În calitate de Asistent Personal al Directorului, vei fi persoana de încredere care sprijină directorul în gestionarea activităților zilnice. Vei asigura o comunicare eficientă cu partenerii companiei, instituțiile publice și echipa internă, fiind un punct central de organizare și suport.
Este esențial să fii o persoană organizată, atentă la detalii, diplomată.
Responsabilități:
Gestionarea agendei directorului și programarea întâlnirilor;
Organizarea și arhivarea documentelor ale companiei și directorului;
Coordonarea corespondenței cu parteneri, instituții publice și clienți;
Deplasări și reprezentarea directorului la diverse instituții și întâlniri;
Sprijin în redactarea și pregătirea documentelor necesare pentru ședințe;
Răspuns la apeluri telefonice și e-mailuri în numele directorului, asigurând o comunicare profesionistă;
Gestionarea activităților administrative ale biroului;
Cerințe:
Experiență anterioară într-un rol similar (avantaj);
Cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, Excel);
Cunoașterea limbii române și engleze;
Disponibilitate pentru deplasări și gestionarea unor sarcini diverse;
Atitudine profesională în interacțiunile zilnice;
Oferim:
Oficiu modern, localizat în Chișinău, sec. Râșcani;
Angajare oficială cu salariul integral de 20.000 MDL;
Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00);
Mediu de lucru profesionist, dinamic și oportunități de creștere.
Este esențial să fii o persoană organizată, atentă la detalii, diplomată.
Responsabilități:
Gestionarea agendei directorului și programarea întâlnirilor;
Organizarea și arhivarea documentelor ale companiei și directorului;
Coordonarea corespondenței cu parteneri, instituții publice și clienți;
Deplasări și reprezentarea directorului la diverse instituții și întâlniri;
Sprijin în redactarea și pregătirea documentelor necesare pentru ședințe;
Răspuns la apeluri telefonice și e-mailuri în numele directorului, asigurând o comunicare profesionistă;
Gestionarea activităților administrative ale biroului;
Cerințe:
Experiență anterioară într-un rol similar (avantaj);
Cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, Excel);
Cunoașterea limbii române și engleze;
Disponibilitate pentru deplasări și gestionarea unor sarcini diverse;
Atitudine profesională în interacțiunile zilnice;
Oferim:
Oficiu modern, localizat în Chișinău, sec. Râșcani;
Angajare oficială cu salariul integral de 20.000 MDL;
Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00);
Mediu de lucru profesionist, dinamic și oportunități de creștere.
Адрес:
Кишинев, Рышкановка
Дата актуализации:
4 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено