Ajutor contabil
Divers Audit S.R.L.
№14386022, 30 июля 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 7 000 До 12 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
„Divers Audit” S.R.L. este o societate de audit fondată în octombrie 2007, membru al AFAM
(Asociația Auditorilor și Companiilor de Audit din Moldova). Societatea noastră este formată dintr-o echipa tânară, dinamică, cu posibilităti vaste de expertizare financiar-contabilă a tuturor tipurilor
de societăți comerciale.
„Divers Audit” S.R.L. caută un specialist contabil junior în cadrul Biroului său la Ciocana, pe str. Mircea cel Bătrîn.
Sarcinile de bază acoperite de această poziție sunt următoarele:
Emiterea conturilor spre plata, facturilor fiscale, acte de verificare, introducerea declaratiilor de import;
sprijinirea cu planificarea financiară, monitorizarea și contabilitatea proiectelor „Divers Audit” S.R.L.;
păstrarea dosarului pentru toate documentele încredințate, atât în format hârtie, cât și în format digital;
rezolvarea problemelor care apar în aria sa de responsabilitate pe baza regulilor existente;
îndeplinirea funcțiilor financiare generale administrative.
Receptivitate la alte ordine din partea contabilității si administrației.
Principalele activități care urmează să fie desfășurate în cadrul acestei poziții sunt:
Contabilitate
suport in sarcini contabile folosind software-ul 1C si pregătirea închiderilor de sfârșit de luna a conturilor proiectelor „Divers Audit” S.R.L.;
primirea și organizarea plăților, asigurându-se că toate chitanțele, facturile etc. sunt întocmite corespunzător și conțin toate informațiile solicitate conform regulilor „Divers Audit” S.R.L.; efectuarea verificării facturii conform procedurilor interne „Divers Audit” S.R.L.;
asigurarea procesării si monitorizării corecte a plaților bancare, afișarea plaților in software-ul 1C, finalizarea zilnica a loturilor si verificării soldurilor;
sprijinirea echipei în pregătirea rapoartelor financiare și a documentelor necesare în cursul implementării proiectelor;
îndeplinirea altor atribuții și sarcini aferente postului la solicitarea conducerii.
Control intern
sprijinirea proiectelor și echipei în timpul misiunilor de audit și furnizarea documentației și informațiilor necesare pentru implementarea cu succes a acestora;
sprijinirea echipei de birou în realizarea controalelor interne ale proiectelor în conformitate cu regulile „Divers Audit” S.R.L..
Alte sarcini
acordarea de sprijin în actualizarea informațiilor financiare ale proiectelor;
depunerea documentației financiare în conformitate cu regulile „Divers Audit” S.R.L.;
îndeplinirea altor atribuții și sarcini de serviciu la cererea Superiorilor.
Calificări, experiență și cunoștințe necesare:
Studii profesional-tehnice post secundare/licență și/sau master în economie, contabilitate sau în domeniul conexe.
Experiența ar constitui un avantaj, putem oferi instruire.
să poată lucra în mod autonom și din proprie inițiativă în conformitate cu regulile și procedurile existente;
să fie un jucător de echipă, să susțină colegii și să poată cere sprijin atunci când este necesar;
acuratețe puternică și atenție la detalii, cu capacitatea de a lucra cu acuratețe sub presiune și în raport cu termenele limită;
excelent planificator și implementator, cu capacitatea de a analiza date și de a face concluzii și recomandări;
capabil să gestioneze propriul volum de muncă, să stabilească propriile obiective și priorități, să planifice acțiuni și să monitorizeze progresul;
Limba romana fluent scris si vorbit; rusă sau engleza ar fi un atu;
cunoștințe de calculator (MS Office (Word, Excel), Internet și altele);
cunoștințe de software de contabilitate (1C);
manipulare confidențială a informațiilor financiare;
Cetățenia Republicii Moldova sau statutul de rezident permanent în Moldova.
Aplicațiile, inclusiv CV-ul detaliat, referințele și scrisoarea de motivare vor fi trimise la adresa diversaudit@gmail.com .
Vă rugăm să menționați numele postului în titlul mesajului de cerere. Numai candidații selectați vor fi solicitați pentru un interviu. Finalistului i se va oferi un contract de muncă pe durată determinată bazat pe un program de muncă săptămânal de 40 de ore - Grafic stabil. 09.00-18.00 (luni-vineri), pauza de masa: 12.00-13.00 și încheiat în conformitate cu legislația națională a muncii. Compania noastra are oficiu la Ciocana, pe str. Mircea cel Bătrîn.
(Asociația Auditorilor și Companiilor de Audit din Moldova). Societatea noastră este formată dintr-o echipa tânară, dinamică, cu posibilităti vaste de expertizare financiar-contabilă a tuturor tipurilor
de societăți comerciale.
„Divers Audit” S.R.L. caută un specialist contabil junior în cadrul Biroului său la Ciocana, pe str. Mircea cel Bătrîn.
Sarcinile de bază acoperite de această poziție sunt următoarele:
Emiterea conturilor spre plata, facturilor fiscale, acte de verificare, introducerea declaratiilor de import;
sprijinirea cu planificarea financiară, monitorizarea și contabilitatea proiectelor „Divers Audit” S.R.L.;
păstrarea dosarului pentru toate documentele încredințate, atât în format hârtie, cât și în format digital;
rezolvarea problemelor care apar în aria sa de responsabilitate pe baza regulilor existente;
îndeplinirea funcțiilor financiare generale administrative.
Receptivitate la alte ordine din partea contabilității si administrației.
Principalele activități care urmează să fie desfășurate în cadrul acestei poziții sunt:
Contabilitate
suport in sarcini contabile folosind software-ul 1C si pregătirea închiderilor de sfârșit de luna a conturilor proiectelor „Divers Audit” S.R.L.;
primirea și organizarea plăților, asigurându-se că toate chitanțele, facturile etc. sunt întocmite corespunzător și conțin toate informațiile solicitate conform regulilor „Divers Audit” S.R.L.; efectuarea verificării facturii conform procedurilor interne „Divers Audit” S.R.L.;
asigurarea procesării si monitorizării corecte a plaților bancare, afișarea plaților in software-ul 1C, finalizarea zilnica a loturilor si verificării soldurilor;
sprijinirea echipei în pregătirea rapoartelor financiare și a documentelor necesare în cursul implementării proiectelor;
îndeplinirea altor atribuții și sarcini aferente postului la solicitarea conducerii.
Control intern
sprijinirea proiectelor și echipei în timpul misiunilor de audit și furnizarea documentației și informațiilor necesare pentru implementarea cu succes a acestora;
sprijinirea echipei de birou în realizarea controalelor interne ale proiectelor în conformitate cu regulile „Divers Audit” S.R.L..
Alte sarcini
acordarea de sprijin în actualizarea informațiilor financiare ale proiectelor;
depunerea documentației financiare în conformitate cu regulile „Divers Audit” S.R.L.;
îndeplinirea altor atribuții și sarcini de serviciu la cererea Superiorilor.
Calificări, experiență și cunoștințe necesare:
Studii profesional-tehnice post secundare/licență și/sau master în economie, contabilitate sau în domeniul conexe.
Experiența ar constitui un avantaj, putem oferi instruire.
să poată lucra în mod autonom și din proprie inițiativă în conformitate cu regulile și procedurile existente;
să fie un jucător de echipă, să susțină colegii și să poată cere sprijin atunci când este necesar;
acuratețe puternică și atenție la detalii, cu capacitatea de a lucra cu acuratețe sub presiune și în raport cu termenele limită;
excelent planificator și implementator, cu capacitatea de a analiza date și de a face concluzii și recomandări;
capabil să gestioneze propriul volum de muncă, să stabilească propriile obiective și priorități, să planifice acțiuni și să monitorizeze progresul;
Limba romana fluent scris si vorbit; rusă sau engleza ar fi un atu;
cunoștințe de calculator (MS Office (Word, Excel), Internet și altele);
cunoștințe de software de contabilitate (1C);
manipulare confidențială a informațiilor financiare;
Cetățenia Republicii Moldova sau statutul de rezident permanent în Moldova.
Aplicațiile, inclusiv CV-ul detaliat, referințele și scrisoarea de motivare vor fi trimise la adresa diversaudit@gmail.com .
Vă rugăm să menționați numele postului în titlul mesajului de cerere. Numai candidații selectați vor fi solicitați pentru un interviu. Finalistului i se va oferi un contract de muncă pe durată determinată bazat pe un program de muncă săptămânal de 40 de ore - Grafic stabil. 09.00-18.00 (luni-vineri), pauza de masa: 12.00-13.00 și încheiat în conformitate cu legislația națională a muncii. Compania noastra are oficiu la Ciocana, pe str. Mircea cel Bătrîn.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳