Administrator de înregistrare
Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
10 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Prestarea serviciilor din domeniul IT conform Nomenclatorul detaliat al serviciilor entității către clientul final, inclusiv înregistrarea corectă în platformele entității a beneficiarilor;
Acordarea asistenței metodologice în domeniul său de competență (în conformitate cu Nomenclatorul detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”);
Asigurarea evidenței la zi a serviciilor prestate;
Verificarea corespunderii procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul tipului de servicii prestate;
Asigurarea păstrării și arhivării documentelor pe baza, de strictă evidență, a documentelor privind serviciile prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmirea răspunsurilor la petițiile parvenite;
Realizarea analizei de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaborarea rapoartelor pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnic/management/juridic, licență;
Cunoaşterea limbii române, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
Prestarea serviciilor din domeniul IT conform Nomenclatorul detaliat al serviciilor entității către clientul final, inclusiv înregistrarea corectă în platformele entității a beneficiarilor;
Acordarea asistenței metodologice în domeniul său de competență (în conformitate cu Nomenclatorul detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”);
Asigurarea evidenței la zi a serviciilor prestate;
Verificarea corespunderii procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul tipului de servicii prestate;
Asigurarea păstrării și arhivării documentelor pe baza, de strictă evidență, a documentelor privind serviciile prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmirea răspunsurilor la petițiile parvenite;
Realizarea analizei de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaborarea rapoartelor pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnic/management/juridic, licență;
Cunoaşterea limbii române, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено