CV № 389970 din 12 februarie 2024
Lucrător

age 20 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt un tânăr entuziast care este in cautare de noi oportunitati si noi experiente fiind mereu deschis catre invatare si perfectionarea abilitatilor personale .Deasemenea sunt o persoana comunicabila care iubeste sa lucreze in grup pentru a atinge obiectivele si scopurile comune .
Sunt o personalitate predispusa catre solutionarea unor probleme dificile ce implica cocentrare ,logica si analiza

Abilități:
- Abilități de organizare și planificare: Capacitatea de a organiza și planifica sarcini multiple, respectând termenele limită și prioritizând activitățile în mod eficient.
- Atenție la detalii
- Capacitatea de a lucra sub presiune
- Abilități de rezolvare a problemelor: Identificarea rapidă a problemelor și găsirea de soluții eficiente și creative



Capacitatea de adaptare rapida la schimbări

-Abilități bune de comunicare și interacțiune socială, cu un accent deosebit pe ascultare activă.
-Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a îndeplini obiectivele propuse

-Abilități de bază în utilizarea computerului și a software-urilor de bază cunoașterea programelor Excel , Power Point
-Mereu deschis către învățare și experiențe noi

Vezi mai mult

TOP Competențe

Multitasking 11 luni

Experiența profesională

Februarie 2024 - Decembrie 2024
10 luni

Logist

Hegelmann

Chișinău

Hegelmann
Multitasking

-Gestionarea și coordonarea fluxurilor logistice
-Comunicarea cu furnizorii și clienții
-Colaborarea în echipă și dezvoltarea profesională
-Raportarea și analiza performanței

Noiembrie 2023 - Februarie 2024
4 luni

Librar

Moldpresa

Chișinău

- Consultanță pentru clienți oferirea de recomandări și ghiduri pentru clienți în alegerea cărților și a altor materiale, bazate pe preferințele, nevoile și interesele acestora.
- organizarea și aranjarea stocurilor al librăriei.
- gestionarea inventarului monitorizarea stocurilor de cărți și materiale, efectuarea de comenzi pentru noi titluri sau pentru reînnoirea stocurilor existente, precum și gestionarea returnărilor sau a articolelor deteriorate.
- Operarea caselor de marcat pentru vânzarea cărților și a altor produse, procesarea plăților, emiterea bonurilor și gestionarea returnărilor sau schimburilor.
- Promovarea lecturii și a evenimentelor: Organizarea și promovarea evenimentelor culturale, cum ar fi lansări de carte, întâlniri cu autori, ateliere de lectură și alte activități menite să stimuleze interesul comunității pentru lectură și cultură.
- Menținerea unui mediu plăcut asigurarea curățeniei și a unei atmosfere primitoare în librărie, astfel încât clienții să se simtă confortabil navigând prin spațiu și petrecând timp acolo.
- Informare și educație ,oferirea de informații despre cărți, autori, tendințe literare sau despre utilizarea resurselor disponibile în librărie (de exemplu, cataloage online, baze de date).
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii: Negocierea cu distribuitorii și editurile pentru condiții avantajoase de achiziție, termene de livrare sau exclusivități.
- Participarea la activități de marketing și comunicare: Contribuirea la strategiile de marketing pentru promovarea librăriei și a evenimentelor acesteia, inclusiv prin canale de social media sau prin realizarea de materiale promoționale.
- Educație și dezvoltare continuă: Menținerea la curent cu noutățile din domeniul editorial, participarea la târguri de carte, seminarii și alte forme de educație profesională continuă.

Septembrie 2023 - Noiembrie 2023
3 luni

operator

studio moderna

Chișinău

- Menținerea si dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți
- Informarea clientilor despre produsele companiei
- Identificarea nevoilor și dorințelor clienților prin ascultare activă și punerea întrebărilor relevante pentru a oferi soluții personalizate.
- Abordarea și soluționarea eficientă a oricăror probleme sau reclamații ale clienților, cu scopul de a crește satisfacția și loialitatea acestora.
- Menținerea și actualizarea informațiilor de contact ale clienților și a oricăror note relevante în sistemele companiei pentru a asigura acuratețea datelor și eficiența comunicării viitoare.
- Colectarea feedback-ului de la clienți cu privire la produse, servicii sau experiența de interacțiune cu compania, care poate fi folosit pentru îmbunătățirea continuă.
- Vinzarea propriu zisa a produselor companiei
- Înregistrarea interacțiunilor cu clienții și furnizarea de rapoarte despre activități, probleme întâmpinate, feedback-ul clienților sau tendințele observate, la solicitarea superiorilor.

Iunie 2022 - Septembrie 2023
1 an 4 luni

Chelner

Hotelul Prezident

Chișinău

- Asigurarea serviciului de calitate pentru clienții hotelului în restaurant.
- Coordonarea cu echipa pentru a menține standardele înalte de servire și igienă.
- Abilități de gestionare a meselor și soluționare a problemelor pentru a satisface cerințele clienților.

Mai 2021 - Noiembrie 2021
7 luni

Chelner

Pizza Mania

Chișinău

- Preluarea comenzilor și furnizarea unui serviciu excelent clienților.
- Eficientizarea servirii la masă și gestionarea comenzilor în timpul perioadelor aglomerate.
- Colaborarea cu colegii pentru a menține un mediu de lucru organizat și curat

Limbi

Română Fluent

Rusă Comunicare

Domeniul dorit

Artă / Divertisment

Studii: Medii

Absolvit în: 2023

Liceul Teoretic ,,Dimitrie Cantemir

Studiez la moment

USM ,,Facultatea de jurnalism și științe ale comunicării''

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".