Team leader audit - companie multinațională
Professional HR Agency Moldova
№6684821, 29 iunie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități de bază:
- Coordonează și motivează echipa de auditori din cadrul companiei;
- Monitorizează și analizează stocurile și fluxurile de mărfuri;
- Supraveghează activitățile zilnice a echipei, identifică eventualele întîrzieri / dificultăți și oferă ajutor pentru depășirea lor;
- Analizează rezultatele echipei, pregătește și propune spre validare Managerului financiar planninguri și strategii de lucru pentru membrii echipei;
- Colectează și sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Elaborează rapoarte săptămînale și lunare pentru a determina indicatori de performanță pe diverse activități ale clientului din Franța;
- Asigură respectarea procedurilor și a strategiilor stabilite.
Cerințele poziției:
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Minim 2 ani experiență în domeniul economic (experiența în raportare, analiză financiară sau audit reprezintă un avantaj);
- Nivel mediu-avansat de limbă franceză (nivel minimum B1);
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Сunoștințe avansate de operare PC (obligatoriu excelul).
Beneficiile jobului:
- Formare la nivel internațional;
- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial.
Așteptăm cu drag cv-ul tău la dmoga@professional.md sau ne poți contacta la 068500375. Vă multumim anticipat!
- Coordonează și motivează echipa de auditori din cadrul companiei;
- Monitorizează și analizează stocurile și fluxurile de mărfuri;
- Supraveghează activitățile zilnice a echipei, identifică eventualele întîrzieri / dificultăți și oferă ajutor pentru depășirea lor;
- Analizează rezultatele echipei, pregătește și propune spre validare Managerului financiar planninguri și strategii de lucru pentru membrii echipei;
- Colectează și sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Elaborează rapoarte săptămînale și lunare pentru a determina indicatori de performanță pe diverse activități ale clientului din Franța;
- Asigură respectarea procedurilor și a strategiilor stabilite.
Cerințele poziției:
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Minim 2 ani experiență în domeniul economic (experiența în raportare, analiză financiară sau audit reprezintă un avantaj);
- Nivel mediu-avansat de limbă franceză (nivel minimum B1);
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Сunoștințe avansate de operare PC (obligatoriu excelul).
Beneficiile jobului:
- Formare la nivel internațional;
- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial.
Așteptăm cu drag cv-ul tău la dmoga@professional.md sau ne poți contacta la 068500375. Vă multumim anticipat!
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳