Specialist relații clientelă (la domiciliu)
Oculus Prim
№5200870, 19 iunie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie internațională, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:
Specialist relații clientelă (la domiciliu)
Compania:
Companie internațională. Lider mondial în produse de frumusețe.
Responsabilități principale:
● Preia apelurile telefonice de la clienți, rezolvă sau redirecționează apelurile la persoanele responsabile
● Raspunde în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
● Soluționează sau transmite spre rezolvare solicitările preluate telefonic / în scris către specialiști din alte departamente
● Apelează clienții la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie.
● Execută orice alte sarcini similare cerute de superiorii ierarhici
Cerințe:
● Studii medii/superioare (preferabil stiințe umaniste)
● Cunoasterea limbilor română si rusă la nivel avansat (oral și scris)
● Utilizare PC (MS Office, Internet);
● Bune abilități de comunicare, adaptabilitate
● Exprimare logică
● Rezistența la stres
Beneficii:
● Pachet salarial competitiv și beneficii: laptopul și telefonul companiei + achitarea internetului
● Lucru comod la domiciliu
Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email:
ba20@search4staff.com
Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: +373 69 104 433.
Rog să se indice codul postului vacant RC la tema/subiectul email-ului.
Specialist relații clientelă (la domiciliu)
Compania:
Companie internațională. Lider mondial în produse de frumusețe.
Responsabilități principale:
● Preia apelurile telefonice de la clienți, rezolvă sau redirecționează apelurile la persoanele responsabile
● Raspunde în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
● Soluționează sau transmite spre rezolvare solicitările preluate telefonic / în scris către specialiști din alte departamente
● Apelează clienții la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie.
● Execută orice alte sarcini similare cerute de superiorii ierarhici
Cerințe:
● Studii medii/superioare (preferabil stiințe umaniste)
● Cunoasterea limbilor română si rusă la nivel avansat (oral și scris)
● Utilizare PC (MS Office, Internet);
● Bune abilități de comunicare, adaptabilitate
● Exprimare logică
● Rezistența la stres
Beneficii:
● Pachet salarial competitiv și beneficii: laptopul și telefonul companiei + achitarea internetului
● Lucru comod la domiciliu
Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email:
ba20@search4staff.com
Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: +373 69 104 433.
Rog să se indice codul postului vacant RC la tema/subiectul email-ului.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut