Specialist direcția monitorizare postachitare
Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură
№13057186, 7 septembrie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 6 810 Până la 7 560 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
1. Denumirea funcției: specialist Direcția monitorizare postachitare
2. Scopul și sarcinile de bază: Scopul general al funcției: Asigurarea realizării sarcinilor Agenţiei de Intervenţii şi Plăţi pentru Agricultură prin verificarea postinspecție a respectării de către beneficiari a cerinţelor înaintate privind acordarea de ajutor financiar nerambursabil, în vederea constatării realizării şi implementării acestora conform condiţiilor de eligibilitate, precum și prin monitorizarea continuă a respectării îndeplinirii angajamentelor asumate de către beneficiarul de subvenţii.
Sarcinile de bază:
1) Asigurarea implimentării procesului de monitorizare postachitare a dosarelor care au fost autorizate, din cadrul FNDAMR sau din fondurile altor proiecte gestionate de Agenție;
2) Raportarea încălcarilor depistate în urma efectuării misiunilor de inspectare postachitare;
3) Asigurarea procesului de efectuare a inspecțiilor postachitare neplanificate (MAC-P, solicitări externe etc).
3. Tip de angajare: nedeterminată.
4. Condițiile de participare la concurs: a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vîrsta de 63 ani; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie; j) nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al ANI. conform art.27 din Legea 158/2008.
5. Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente în unul din domeniile economie, finanțe, drept, agricultură sau tehnic.
Cunoștințe: - Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- Abilități de utilizare a computerului.
Experiență profesională: Se admite fără experiență.
6. Documente ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare la concurs;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative)
- cazierul judiciar (inițial e posibil de prezentat declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale nestinse);
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
7. Bibliografia concursului:
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural;
- Legea nr. 276/2016 cu privire la principiile de subvenționare în dezvoltarea agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 476/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea subvențiilor pentru îmbunătățirea nivelului de trai și de muncă în mediul rural din Fondul național de dezvoltare a agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 455/2017 cu privire la modul de repartizare a mijloacelor Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural;
- HG nr. 507/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile și procedura de acordare a subvențiilor în avans pentru proiectele start-up din Fondul național de dezvoltare a agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 20/2019 cu privire la reorganizarea IP AIPA;
Sursa de informare: htpp://aipa.gov.md/ ; https://www.legis.md/
8. Data limită de depunere a dosarului: 26 SEPTEMBRIE 2023, inclusiv.
9. Modalitatea de depunere: prin poșta, e-mail sau personal (la sediul central al Agenției mun. Chișinău bd.Ștefan cel Mare și Sfînt 162, et.17).
10. Date de contact: Secretar al Comisiei Snejana Țepordei
Tel: (022) 292-612
E-mail: hr@aipa.gov.md
Pentru detalii accesați site-ul: cariere.gov.md
2. Scopul și sarcinile de bază: Scopul general al funcției: Asigurarea realizării sarcinilor Agenţiei de Intervenţii şi Plăţi pentru Agricultură prin verificarea postinspecție a respectării de către beneficiari a cerinţelor înaintate privind acordarea de ajutor financiar nerambursabil, în vederea constatării realizării şi implementării acestora conform condiţiilor de eligibilitate, precum și prin monitorizarea continuă a respectării îndeplinirii angajamentelor asumate de către beneficiarul de subvenţii.
Sarcinile de bază:
1) Asigurarea implimentării procesului de monitorizare postachitare a dosarelor care au fost autorizate, din cadrul FNDAMR sau din fondurile altor proiecte gestionate de Agenție;
2) Raportarea încălcarilor depistate în urma efectuării misiunilor de inspectare postachitare;
3) Asigurarea procesului de efectuare a inspecțiilor postachitare neplanificate (MAC-P, solicitări externe etc).
3. Tip de angajare: nedeterminată.
4. Condițiile de participare la concurs: a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vîrsta de 63 ani; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie; j) nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al ANI. conform art.27 din Legea 158/2008.
5. Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente în unul din domeniile economie, finanțe, drept, agricultură sau tehnic.
Cunoștințe: - Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- Abilități de utilizare a computerului.
Experiență profesională: Se admite fără experiență.
6. Documente ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare la concurs;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative)
- cazierul judiciar (inițial e posibil de prezentat declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale nestinse);
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
7. Bibliografia concursului:
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural;
- Legea nr. 276/2016 cu privire la principiile de subvenționare în dezvoltarea agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 476/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea subvențiilor pentru îmbunătățirea nivelului de trai și de muncă în mediul rural din Fondul național de dezvoltare a agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 455/2017 cu privire la modul de repartizare a mijloacelor Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural;
- HG nr. 507/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile și procedura de acordare a subvențiilor în avans pentru proiectele start-up din Fondul național de dezvoltare a agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 20/2019 cu privire la reorganizarea IP AIPA;
Sursa de informare: htpp://aipa.gov.md/ ; https://www.legis.md/
8. Data limită de depunere a dosarului: 26 SEPTEMBRIE 2023, inclusiv.
9. Modalitatea de depunere: prin poșta, e-mail sau personal (la sediul central al Agenției mun. Chișinău bd.Ștefan cel Mare și Sfînt 162, et.17).
10. Date de contact: Secretar al Comisiei Snejana Țepordei
Tel: (022) 292-612
E-mail: hr@aipa.gov.md
Pentru detalii accesați site-ul: cariere.gov.md
Telefon:
Persoana de contact:
Snejana tepordei
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳