Specialist Comunicare și Suport Clienți
ProCredit Bank
№14981687, 24 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe:
Oferirea consultațiilor clienților potențiali și curenți ai Băncii la telefon şi prin e-mail privind serviciile oferite de către Bancă;
Identificarea necesității clientului şi alte întrebări aferente;
Acordarea suportului clienților în efectuarea plăților în valută străină şi națională prin informarea (la telefon, prin e-mail) referitor la modificările de rigoare;
Identificarea necesităților clienților potențiali şi curenți ai Băncii fără redirecționarea lor către subdiviziuni sau alte departamente (în cazul în care este posibil);
Generarea și stocarea rapoartelor în format electronic aferente proceselor de lucru în cadrul Băncii;
Preluarea apelurilor clienților;
Identificarea, investigarea și oferirea soluțiilor la solicitarea clientului.
Abilități:
Studii superioare;
Abilități în utilizarea calculatorului și diverselor programe computerizate (Excel, Power Point, Acrobat Reader, etc.);
Experiență bancară în domeniu;
Abilități excelente de comunicare;
Cunoașterea limbilor română, rusă;
Abilitatea de a lucra în mod eficient şi productiv în condiții de stres;
Abilitatea de a găsi rapid soluția și de a rezolva problema clientului;
Responsabilitate, abilități de auto-organizare.
Beneficii:
Program de lucru: Luni-Vineri, 09.00-18.00
Oficiu în centrul orasului
Traininguri plătite de Companie
Posibilitatea de a face parte dintr-o companie internationala.
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal. E-mail:
mda.resurse.umane@procredit-group.com
Oferirea consultațiilor clienților potențiali și curenți ai Băncii la telefon şi prin e-mail privind serviciile oferite de către Bancă;
Identificarea necesității clientului şi alte întrebări aferente;
Acordarea suportului clienților în efectuarea plăților în valută străină şi națională prin informarea (la telefon, prin e-mail) referitor la modificările de rigoare;
Identificarea necesităților clienților potențiali şi curenți ai Băncii fără redirecționarea lor către subdiviziuni sau alte departamente (în cazul în care este posibil);
Generarea și stocarea rapoartelor în format electronic aferente proceselor de lucru în cadrul Băncii;
Preluarea apelurilor clienților;
Identificarea, investigarea și oferirea soluțiilor la solicitarea clientului.
Abilități:
Studii superioare;
Abilități în utilizarea calculatorului și diverselor programe computerizate (Excel, Power Point, Acrobat Reader, etc.);
Experiență bancară în domeniu;
Abilități excelente de comunicare;
Cunoașterea limbilor română, rusă;
Abilitatea de a lucra în mod eficient şi productiv în condiții de stres;
Abilitatea de a găsi rapid soluția și de a rezolva problema clientului;
Responsabilitate, abilități de auto-organizare.
Beneficii:
Program de lucru: Luni-Vineri, 09.00-18.00
Oficiu în centrul orasului
Traininguri plătite de Companie
Posibilitatea de a face parte dintr-o companie internationala.
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal. E-mail:
mda.resurse.umane@procredit-group.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut