Șofer expeditor
3 200 – 5 800 euro pe lună
Giorgio Trans SRL
8 octombrie 2025
Peste hotare
Până la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
- Camioane mărcile Scania, Volvo şi MAN, euro 6.
- Taxe pe automat pentru toate ţările, înafară de România, Olanda, Luxemburg şi Cehia.
- Telefon de serviciu, colaborarea are loc pe Whats App, în limba română
- Carduri de combustibil şi de plăţi la camio, nu trebuie să cumpere nimic din bani proprii
- Se respectă timpii de conducere
- Dispunem de parcare închisă şi păzită pentru turisme
ACTE NECESARE PENTRU ANGAJARE:
1. Medicina Muncii - aviz medical, aviz psihologic, fişă aptitudini.
2. Cazier rutier
3. Cazier judiciar
4. Adeverinţă de la medicul de familie pentru angajare
1. Prelată - singur pe cabină
Ruta Spania-Italia şi Spania-Germania, combinate, fără Elveţia şi fără Anglia.
Se transportă marfă generală paletizată, prelată standard, NU se face schimb de remorcă sau de paleţi, încărcări preponderent la rampă, prin spate.
NU se face coletărie
Media încărcări/descărcări: 1 încărcare 1 decărcare, 1 încărcare 2 descărcări, 2 încărcări 1 descărcare, aprox, plus-minus.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 3.200 euro/lună, fix, indiferent câte zile ale luna (28, 30 sau 31).
2. Frigorific - singur pe cabină
Ruta Spania-Germania şi tot ce este pe traseu, fără Elveţia şi fără Anglia.
Se transportă fructe şi legume paletizate la temperatură controlată, fără schimb de remorcă DAR cu schimb de paleţi (cam în 50% dintre curse se face, nu la toate)
Medie încărcări/descărcări: 1 încărcare 1 decărcare, 1 încărcare 2 descărcări, 2 încărcări 1 descărcare, aprox, plus-minus. La frigo pot fi şi mai multe
Se descarcă atât la depozite cât şi în pieţe.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 3.200 euro/lună, fix, indiferent câte zile ale luna (28, 30 sau 31).
Prelată - ECHIPAJE
Condiţie: echipajul să fie gata format, noi nu formăm echipaje. De asemenea, ambii să aibă un minim de experienţă pe camion
Ruta Spania-Belgia-Olanda, fără Elveţia şi fără Anglia
SE FAC SCHIMBURI DE REMORCI: de principiu se merge cu o remorcă şi se vine cu alta dar există cazuri în care se fac schimburi pe traseu
Se transportă haine şi piese auto, atunci când sunt încărcarţi pauzele se fac la parcări securizate
Aici e mai strict un pic cu opririle, şoferii trebuie să fie experimentaţi şi să ştie să îşi facă programele de condus. Când este grabă nu se pot opri pe traseu la cumpărături, duş sau altele. Doar când sunt mai lejere cursele.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 5.800 euro/cabină + 20c/km la peste 18.000 km efectuaţi/lună. Km se fac între 17.000 şi 24.000.
- Taxe pe automat pentru toate ţările, înafară de România, Olanda, Luxemburg şi Cehia.
- Telefon de serviciu, colaborarea are loc pe Whats App, în limba română
- Carduri de combustibil şi de plăţi la camio, nu trebuie să cumpere nimic din bani proprii
- Se respectă timpii de conducere
- Dispunem de parcare închisă şi păzită pentru turisme
ACTE NECESARE PENTRU ANGAJARE:
1. Medicina Muncii - aviz medical, aviz psihologic, fişă aptitudini.
2. Cazier rutier
3. Cazier judiciar
4. Adeverinţă de la medicul de familie pentru angajare
1. Prelată - singur pe cabină
Ruta Spania-Italia şi Spania-Germania, combinate, fără Elveţia şi fără Anglia.
Se transportă marfă generală paletizată, prelată standard, NU se face schimb de remorcă sau de paleţi, încărcări preponderent la rampă, prin spate.
NU se face coletărie
Media încărcări/descărcări: 1 încărcare 1 decărcare, 1 încărcare 2 descărcări, 2 încărcări 1 descărcare, aprox, plus-minus.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 3.200 euro/lună, fix, indiferent câte zile ale luna (28, 30 sau 31).
2. Frigorific - singur pe cabină
Ruta Spania-Germania şi tot ce este pe traseu, fără Elveţia şi fără Anglia.
Se transportă fructe şi legume paletizate la temperatură controlată, fără schimb de remorcă DAR cu schimb de paleţi (cam în 50% dintre curse se face, nu la toate)
Medie încărcări/descărcări: 1 încărcare 1 decărcare, 1 încărcare 2 descărcări, 2 încărcări 1 descărcare, aprox, plus-minus. La frigo pot fi şi mai multe
Se descarcă atât la depozite cât şi în pieţe.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 3.200 euro/lună, fix, indiferent câte zile ale luna (28, 30 sau 31).
Prelată - ECHIPAJE
Condiţie: echipajul să fie gata format, noi nu formăm echipaje. De asemenea, ambii să aibă un minim de experienţă pe camion
Ruta Spania-Belgia-Olanda, fără Elveţia şi fără Anglia
SE FAC SCHIMBURI DE REMORCI: de principiu se merge cu o remorcă şi se vine cu alta dar există cazuri în care se fac schimburi pe traseu
Se transportă haine şi piese auto, atunci când sunt încărcarţi pauzele se fac la parcări securizate
Aici e mai strict un pic cu opririle, şoferii trebuie să fie experimentaţi şi să ştie să îşi facă programele de condus. Când este grabă nu se pot opri pe traseu la cumpărături, duş sau altele. Doar când sunt mai lejere cursele.
Perioadă de şedere: 2 luni afară cu 2 săptămâni acasă
Salarizare + diurnă - total - 5.800 euro/cabină + 20c/km la peste 18.000 km efectuaţi/lună. Km se fac între 17.000 şi 24.000.
Permis de conducere corespunzator Navigare si planificare rutiera Gestionarea documentelor de transport Respectarea termenilor de livrare
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Adresa:
Peste hotare
Data actualizării:
8 octombrie 2025
Telefon:
+373 78191424
Copiază
E-mail:
c.bolboceanu@outlook.com
Copiază
Persoana de contact:
Cristina Macovei
Cristina Macovei
Website-ul companiei:
https://giorgiotrans.ro/
https://giorgiotrans.ro/
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.