Șef secția suport clienți
ÎS Centrul de Telecomunicații Speciale
№4954301, 6 aprilie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe generale:
- Organizarea și asigurarea procesului de deservire al clienților
- Coordonarea si repartizarea ticketelor in vederea asigurarii indicatorilor KPI
- Asigurarea creării și îmbunătățirii continue a business-proceselor
- Contribuirea la crearea și dezvoltarea regulamentelor interne și procedurilor de lucru al secției
- Abilitatea de a lucra în condiții de urgență
- Abilități manageriale și organizatorice
Cerințe Obligatorii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale sau Telecomunicații
- Cunoașterea principiilor de lucru în deservirea clienților
- Experieneță în lucrul în echipă
- Experiență în elaborarea documentațiilor tehnice și de procedură
- Experiență de lucru în deservirea tehnică al clienților
- Organizarea și asigurarea procesului de deservire al clienților
- Coordonarea si repartizarea ticketelor in vederea asigurarii indicatorilor KPI
- Asigurarea creării și îmbunătățirii continue a business-proceselor
- Contribuirea la crearea și dezvoltarea regulamentelor interne și procedurilor de lucru al secției
- Abilitatea de a lucra în condiții de urgență
- Abilități manageriale și organizatorice
Cerințe Obligatorii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale sau Telecomunicații
- Cunoașterea principiilor de lucru în deservirea clienților
- Experieneță în lucrul în echipă
- Experiență în elaborarea documentațiilor tehnice și de procedură
- Experiență de lucru în deservirea tehnică al clienților
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut