Recruiter - asistent administrativ
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Descrierea jobului:
Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, e-mailurilor, adresărilor;
Asistența directorul la ședințele de lucru;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosariere și arhivarea corespondenței;
Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, email;
Elaborarea și redactarea documentelor;
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele interne;
Traducerea documentelor, corespondentei si etc. in ROMÂNA / RUSĂ;
Asigurarea biroului cu necesar (birotică și papetărie, produse chimice pentru cărățenie, medicamente în trusa medicală, ceai/cafea etc).
Redactarea și postarea anunțurilor de recrutare;
Prelucrarea CV-urilor recepționate și selectarea candidaților potriviți funcțiilor vacante;
Desfășurarea interviurilor cu candidații selectați;
Cerinte:
Experiență într-o pozitie similară de cel putin 1 an;
Obligatoriu cunoașterea limbilor română, rusă la nivel avansat, atît scris cît și vorbit;
Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Excel;
Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;
Capacitate de a lucra in echipa.
Ce îţi oferim:
Salariu motivant şi bonus
Telefon de serviciu şi pachet gratuit de comunicare
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Transport gratis
Selecția inițială se face doar în baza CV - urilor, care pot fi expediate la adresa electronică: hr@slavena.md cu specificarea postului solicitat.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
Telefon: 060 90 70 74; 079989808; 0 22 52 15 77. E-mail: hr@slavena-lux.com
Телефон: 060907074, 079989808, 0 22 52 15 77
Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, e-mailurilor, adresărilor;
Asistența directorul la ședințele de lucru;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosariere și arhivarea corespondenței;
Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, email;
Elaborarea și redactarea documentelor;
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele interne;
Traducerea documentelor, corespondentei si etc. in ROMÂNA / RUSĂ;
Asigurarea biroului cu necesar (birotică și papetărie, produse chimice pentru cărățenie, medicamente în trusa medicală, ceai/cafea etc).
Redactarea și postarea anunțurilor de recrutare;
Prelucrarea CV-urilor recepționate și selectarea candidaților potriviți funcțiilor vacante;
Desfășurarea interviurilor cu candidații selectați;
Cerinte:
Experiență într-o pozitie similară de cel putin 1 an;
Obligatoriu cunoașterea limbilor română, rusă la nivel avansat, atît scris cît și vorbit;
Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Excel;
Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;
Capacitate de a lucra in echipa.
Ce îţi oferim:
Salariu motivant şi bonus
Telefon de serviciu şi pachet gratuit de comunicare
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Transport gratis
Selecția inițială se face doar în baza CV - urilor, care pot fi expediate la adresa electronică: hr@slavena.md cu specificarea postului solicitat.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
Telefon: 060 90 70 74; 079989808; 0 22 52 15 77. E-mail: hr@slavena-lux.com
Телефон: 060907074, 079989808, 0 22 52 15 77
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳