Operator call-center
P.P. Monitorul fiscal FISC.MD
№7186799, 19 octombrie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ce o să faci? Lucrul la telefon - apelarea/preluarea apelurilor. De la tine se cere să ai o atitudine de profesionist, să fii calculat, amabil și emoțional echilibrat. Să ai o experiență în comunicarea cu clienții. Poți fi proaspăt absolvent.
Responsabilități:
• Consultarea clienților prin telefon;
• Efectuarea apelurilor de ieșire către clienții noștri fideli și potențialii clienți;
• Informații despre promoții;
• Orientarea către client (abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților);
• Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică;
• Promovarea și vînzarea abonamentelor la revista „Monitorul Fiscal FISC.MD”.
Responsabilități:
• Consultarea clienților prin telefon;
• Efectuarea apelurilor de ieșire către clienții noștri fideli și potențialii clienți;
• Informații despre promoții;
• Orientarea către client (abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților);
• Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică;
• Promovarea și vînzarea abonamentelor la revista „Monitorul Fiscal FISC.MD”.
Telefon:
Persoana de contact:
Marina
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳