Operator Administrativ cu Limba Franceză

HR-Consulting
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: De la 10000 Până la 12000 MDL
Program de muncă: Full-time
Ce vei face?

Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, conform specificului proiectului (utilizarea datelor administrative);
Coordonarea eficientă a activităților administrative/operaționale, în strânsă colaborare cu departamentele vizate;
Gestionarea comunicării și furnizarea de suport (scris/prin telefon în limba franceză), atunci când este necesar, pentru soluționarea anumitor cereri;
Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
Menținerea confidențialității și securității datelor;
Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.

Abilitățile tale:

Studii superioare;
Limbi străine: Franceza la nivel B1/B2;
Competențe tehnice: Microsoft Office (în special Excel – creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, cunoașterea formulelor de bază etc.);
Cunoștințe de SAP – constituie un avantaj;
Nice to have: Experiență anterioară în gestionarea bazelor de date/logistică.

Beneficiile tale:

Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări.
Zi liberă de ziua ta de naștere.

Aplică acum pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007! E-mail: tt90@search4staff.com
Telefon: 069 638 007
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide