Manager vînzări
Rulment.md
№14981103, 24 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dragă candidat!
Dacă ești pregătit să te dedici sincer realizării obiectivelor echipei lucrînd cot la cot cu colegii, să pui suflet în ceea ce faci și să dai tot ce ai mai bun pentru a obține rezultate maxime atunci îți garantăm că vei fi răsplătit pe măsură.
Așteptăm de la tine implicare totală și dorința de a face lucrurile chiar mai bine decît ai crede că ești în stare.
Oferim:
șansa de a face parte dintr-o echipă tînără și unită;
un salariu motivant (format din partea fixă + %);
program de lucru mult mai confortabil decît la alte companii (de la 9:00 pînă la 17:00);
un loc de muncă bine organizat;
oportunități de carieră.
Cerințe:
studii superioare (preferabil cu profil tehnic);
deținerea unui automobil personal;
competențe în utilizarea programelor Word, Excel (cunoașterea programelor Amo CRM și 1C ar fi binevenită);
fluența în limbile română și rusă (cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj);
exprimare corectă orală și scrisă, dicție bună;
abilități de negociere;
responsabilitate, spirit de inițiativă, atitudine proactivă, abilități de comunicare, dorința de a învăța.
Responsabilități principale:
planificarea comenzilor;
elaborarea ofertelor comerciale;
vînzarea produselor și serviciilor companiei către clienții existenți și clienții noi;
creșterea portofoliului de clienți, identificarea clienților noi și efectuarea deplasărilor la clienți (în zonele din centrul și sudul țării);
menținerea relațiilor cu clienții;
urmărirea datoriilor debitoare ale clienților;
gestionarea relației cu clienții pe platforma Amo CRM;
elaborarea propunerilor privind îmbunătățirea calității deservirii clienților;
întocmirea dărilor de seamă necesare.
Pentru mai multe detalii despre companie accesează: www.rulment.md.
Dacă ți-a trezit interesul această ofertă expediază CV-ul la adresa electronică: develop@rulment.md. E-mail: develop@rulment.md
Dacă ești pregătit să te dedici sincer realizării obiectivelor echipei lucrînd cot la cot cu colegii, să pui suflet în ceea ce faci și să dai tot ce ai mai bun pentru a obține rezultate maxime atunci îți garantăm că vei fi răsplătit pe măsură.
Așteptăm de la tine implicare totală și dorința de a face lucrurile chiar mai bine decît ai crede că ești în stare.
Oferim:
șansa de a face parte dintr-o echipă tînără și unită;
un salariu motivant (format din partea fixă + %);
program de lucru mult mai confortabil decît la alte companii (de la 9:00 pînă la 17:00);
un loc de muncă bine organizat;
oportunități de carieră.
Cerințe:
studii superioare (preferabil cu profil tehnic);
deținerea unui automobil personal;
competențe în utilizarea programelor Word, Excel (cunoașterea programelor Amo CRM și 1C ar fi binevenită);
fluența în limbile română și rusă (cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj);
exprimare corectă orală și scrisă, dicție bună;
abilități de negociere;
responsabilitate, spirit de inițiativă, atitudine proactivă, abilități de comunicare, dorința de a învăța.
Responsabilități principale:
planificarea comenzilor;
elaborarea ofertelor comerciale;
vînzarea produselor și serviciilor companiei către clienții existenți și clienții noi;
creșterea portofoliului de clienți, identificarea clienților noi și efectuarea deplasărilor la clienți (în zonele din centrul și sudul țării);
menținerea relațiilor cu clienții;
urmărirea datoriilor debitoare ale clienților;
gestionarea relației cu clienții pe platforma Amo CRM;
elaborarea propunerilor privind îmbunătățirea calității deservirii clienților;
întocmirea dărilor de seamă necesare.
Pentru mai multe detalii despre companie accesează: www.rulment.md.
Dacă ți-a trezit interesul această ofertă expediază CV-ul la adresa electronică: develop@rulment.md. E-mail: develop@rulment.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut