Manager oficiu
Ecoscon
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 10000 Până la 12000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Căutăm Asistent oficiu care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților Ecoscon și să îmbunătățim performanța în vânzări
Despre noi
Suntem compania Ecoscon, oferim servicii de curățare a canalizării (vidanjare), desfundare canalizare, arendă WC Mobile, la un nivel profesional ridicat. Aplicăm o abordare profesională a soluționării oricărei probleme și facem tot posibilul pentru garantarea eficienței prestării serviciilor noastre și respectarea termenelor de executare.
Investim în instruirea continuă a echipei noastre, investim necontenit în comunicarea cu clienții noștri, atât cei activi, cât și cei potențiali.
Descrierea jobului
-Răspunde la apeluri telefonice, la e-mail. etc.
- înregistrează și transmite informații oficiale angajaților companiei pe departamente.
- Asigură fluxul documentelor companiei: corespondență de intrare și de ieșire, inclusiv munca prin e-mail.
- Organizeaza aprovizionarea cu rechizite de birou, consumabile si alte obiecte de inventar necesare functionarii biroului.
- Inregistrarea si pregatirea documentelor necesare
- Publicarea de reclame pe rețelele de socializare
- Oferim unui salariu motivant
- Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri
- Program de lucru: 9:00 - 18:00
- Locația: or. Chișinău, Telecentru
- Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
- Concediu de odihnă și concediu medical;
- Vei fi privilegiat, în cazul în care:
- Ai cunoștințe de MS Office
- Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client
- Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs la adresa office@ecoscon.md
Despre noi
Suntem compania Ecoscon, oferim servicii de curățare a canalizării (vidanjare), desfundare canalizare, arendă WC Mobile, la un nivel profesional ridicat. Aplicăm o abordare profesională a soluționării oricărei probleme și facem tot posibilul pentru garantarea eficienței prestării serviciilor noastre și respectarea termenelor de executare.
Investim în instruirea continuă a echipei noastre, investim necontenit în comunicarea cu clienții noștri, atât cei activi, cât și cei potențiali.
Descrierea jobului
-Răspunde la apeluri telefonice, la e-mail. etc.
- înregistrează și transmite informații oficiale angajaților companiei pe departamente.
- Asigură fluxul documentelor companiei: corespondență de intrare și de ieșire, inclusiv munca prin e-mail.
- Organizeaza aprovizionarea cu rechizite de birou, consumabile si alte obiecte de inventar necesare functionarii biroului.
- Inregistrarea si pregatirea documentelor necesare
- Publicarea de reclame pe rețelele de socializare
- Oferim unui salariu motivant
- Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri
- Program de lucru: 9:00 - 18:00
- Locația: or. Chișinău, Telecentru
- Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
- Concediu de odihnă și concediu medical;
- Vei fi privilegiat, în cazul în care:
- Ai cunoștințe de MS Office
- Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client
- Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs la adresa office@ecoscon.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳