Manager import
SRL Piramida Market
№13949760, 11 aprilie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 14 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilități:
-Gestionarea relațiilor cu furnizorii, identificarea de noi furnizori (negocierea contractelor, condițiilor de plată si de livrare, căutarea noilor furnizori cu prețuri și condiții accesibile);
-Analiza prețurilor pieții de mărfuri;
-Lucrul cu pachetul de acte de achiziții (solicitarea și analizarea ofertelor de preț, elaborarea comenzilor, negocierea termenilor cu furnizorii, monitorizarea întregului proces de comandă private label, verificarea actelor pentru import/export - invoice, packing list, CMR, monitorizarea procesului de certificare a mărfurilor în instanțele de stat);
-Monitorizarea stocurilor cu furnizorii;
-Colaborarea cu departamentele companiei în vederea asigurării materialelor necesare pentru realizarea planului propus;
-Evidența reclamațiilor sau neclarităților apărute în urma importului necalitativ;
-Planificarea importului de mărfuri impreună cu departamentele companiei;
Cerințe față de candidat:
-Studii superioare;
-Experienta în domeniu (ar fi un avantaj);
-Abilități de comunicare și conlucrare la un nivel înalt;
-Abilitate de a dezvolta relații interpersonale;
-Abilități analitice și strategice;
-Cunoașterea limbii române, ruse, engleze.
Beneficii
-Loc de munca amenajat cu cele necesare (birou, laptop, telefon)
-Instruire initiala si instruire pe parcursul perioadei de lucru
-Suport tehnic din partea unui supervizor
-Masa de prinz gratuita asigurata din partea angajatorului
-Sisteme de lucru moderne (bitrix, telefonie IP, posta corporativa etc.)
-Gestionarea relațiilor cu furnizorii, identificarea de noi furnizori (negocierea contractelor, condițiilor de plată si de livrare, căutarea noilor furnizori cu prețuri și condiții accesibile);
-Analiza prețurilor pieții de mărfuri;
-Lucrul cu pachetul de acte de achiziții (solicitarea și analizarea ofertelor de preț, elaborarea comenzilor, negocierea termenilor cu furnizorii, monitorizarea întregului proces de comandă private label, verificarea actelor pentru import/export - invoice, packing list, CMR, monitorizarea procesului de certificare a mărfurilor în instanțele de stat);
-Monitorizarea stocurilor cu furnizorii;
-Colaborarea cu departamentele companiei în vederea asigurării materialelor necesare pentru realizarea planului propus;
-Evidența reclamațiilor sau neclarităților apărute în urma importului necalitativ;
-Planificarea importului de mărfuri impreună cu departamentele companiei;
Cerințe față de candidat:
-Studii superioare;
-Experienta în domeniu (ar fi un avantaj);
-Abilități de comunicare și conlucrare la un nivel înalt;
-Abilitate de a dezvolta relații interpersonale;
-Abilități analitice și strategice;
-Cunoașterea limbii române, ruse, engleze.
Beneficii
-Loc de munca amenajat cu cele necesare (birou, laptop, telefon)
-Instruire initiala si instruire pe parcursul perioadei de lucru
-Suport tehnic din partea unui supervizor
-Masa de prinz gratuita asigurata din partea angajatorului
-Sisteme de lucru moderne (bitrix, telefonie IP, posta corporativa etc.)
Telefon:
Persoana de contact:
Patricia Munteanu
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳