Manager Customer Experience | BB Segment Orchestra
MAIB
№14977969, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui Manager Customer Experience pasionat și orientat către rezultate, care să se alăture echipei noastre. În această poziție, vei fi responsabil pentru gestionarea și îmbunătățirea experienței clienților maib, asigurându-te că fiecare interacțiune cu banca este simplă, ușoară și plăcută.
În acest rol vei avea următoarele responsabilități:
Analiza interacțiunile legate de experiența clienților și identificarea necesităților de îmbunătățire la nivel de orice canal de comunicare;
Coordonarea schimbărilor, optimizarea proceselor și traseului clientului conform tehnicilor Customer Journey Mapping;
Monitorizarea și analiza feedbackului clienților pentru identificarea necesităților, tendințelor, dar și punctelor de durere (pain points) în experiența acestora;
Desfășurarea și analiza datelor aferente sondajelor pentru măsurarea gradului de satisfacție, loialitate și reținere al clienților;
Monitorizarea indicatorilor experienței clienților și gestionarea panoului de metrici;
Colaborarea strânsă cross-funcțională cu echipele interne pentru a identifica și a remedia problemele legate de experiența clienților.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul – marketingului, administrării afacerilor, business și/sau disciplină conexă;
Experiență în poziție similară, ar fi un avantaj;
Orientat către clienți, cu un accent deosebit pe satisfacția acestora;
Cunoștințe de bază în comunicarea digitală (instrumente, strategii);
Abilități de organizare a activităților aferente experienței clientului și comunicare bună în rusă și engleză;
Abilități excelente de comunicare și interpersonale.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib! E-mail:
resurseumane@maib.md
În acest rol vei avea următoarele responsabilități:
Analiza interacțiunile legate de experiența clienților și identificarea necesităților de îmbunătățire la nivel de orice canal de comunicare;
Coordonarea schimbărilor, optimizarea proceselor și traseului clientului conform tehnicilor Customer Journey Mapping;
Monitorizarea și analiza feedbackului clienților pentru identificarea necesităților, tendințelor, dar și punctelor de durere (pain points) în experiența acestora;
Desfășurarea și analiza datelor aferente sondajelor pentru măsurarea gradului de satisfacție, loialitate și reținere al clienților;
Monitorizarea indicatorilor experienței clienților și gestionarea panoului de metrici;
Colaborarea strânsă cross-funcțională cu echipele interne pentru a identifica și a remedia problemele legate de experiența clienților.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul – marketingului, administrării afacerilor, business și/sau disciplină conexă;
Experiență în poziție similară, ar fi un avantaj;
Orientat către clienți, cu un accent deosebit pe satisfacția acestora;
Cunoștințe de bază în comunicarea digitală (instrumente, strategii);
Abilități de organizare a activităților aferente experienței clientului și comunicare bună în rusă și engleză;
Abilități excelente de comunicare și interpersonale.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib! E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut